NIX

Skrivet den 2009-03-23 kl 20:42:56 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag HATAR försäljare som ringer på kvällar..Ja jag hatar att dom ringer överhuvudtaget.
Är det inte det ena dom säjer så är det det andra.

En ringde och frågade häromdagen om jag ville sponsra 2 klassare med hjälmar.
Men så frågade jag är det inte en självklarhet att barn reda borde ha hjälmar, att det är sådant föräldrarna ser till att ens barn har, men det var det visst inte.
NEJ, jag sponsra inte dom. Jag sa till honom att han kan ringa hem till alla föräldrar som har barn i 2 klass och be dom köpa en hjäm till sina barn.


Jag är med i NIX men fasiken ringer dom ändå..

Här kommer en sida som är bra att ha..
Ikväll ringde 0607010200

http://www.leffeboy.com/nummer/index.html


Kommentarer
Eva-Kerstin

De får inte en chans att börja sitt utlägg för mig, Jag bryter innan med ett vänligt.

Har ingen tid och ork nu tyvärr och sen är jag sådan att jag brukar kolla på internet själv när jag har lust och tid.

hihi

2009-03-23 @ 23:01:07
URL: http://www.steeperz.com
The D

Jag tycker att det hade varit coolt att alla 2a klassare i Bara cyklar omkring med sillastarot.se på sina hjälmar.

2009-03-24 @ 09:47:04
URL:
The D

Det är ju bara för dig att förklara för telefon försäljaren att samtalet kostar honom 19,20 min, och sen frågar du honom hur han vill betala.

2009-03-24 @ 09:52:44
URL:
The M

hahaha The D

2009-03-24 @ 23:39:21
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: