Whisky

Skrivet den 2009-03-05 kl 21:36:12 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Har inte haft tid att skriva, har hänt saker som gjort att jag mest suttit i telefon. Men nu så..
Ja whiskyn hjälper säger D! Men jag tror att den bara hjälper MIG!!! För D är så snäll och underbar mot mig just i dessa dagar, ( Man har ju hört att man ser bättre o bättre ut ju mer dom dricker) så det måste ju vara det! Eller??

Idag sa D att han ville att jag skulle skriva något snällt om honom i bloggen, jaha sa jag, Kan du ge mig något jag ska skriva om då för jag vet inget.. ;) ( men han är rätt så snäll, oftast, eller han är det när jag är TYST!!


Sen går jag efter janettes linje...

Hela veckan har vi suttit o väntat på att min svägerska ska ringa för hon och D skulle iväg!
Men nej då vi blev blåsta igen av henne, första gången var när hon sa att hon kunnde hjälpa mig med att sy påsar, detta var andra gången.... Vad ska man göra med sådana  svägerskor????

See you !!!



Kommentarer
Eva-Kerstin

jag ler varmhjärtat och tänker att mitt svammel är inte värre än ditt. Förresten så tror jag att jag ska skicka ett mail till dig på din linje. Fast du är befriad från att svar i natt, haha hihi. KRAM

2009-03-06 @ 23:01:43
URL: http://www.steeperz.com
Anonym

Ha ha ha ha..ja men jag väntar ju på ER!!!!=)

2009-03-07 @ 00:18:35
URL:
sabine

Alltså det var jag som skrev..hihi

2009-03-07 @ 00:19:18
URL:
Jane

oj då, det var ju lite skrämmande att höra att det är en av mina vänner som dummar sig med kommentarer..hmmm..ja, när jag satt lösen så kan du få det av min mamma tex..eller så löser vi det på nått annat sätt! =)

2009-03-08 @ 08:33:35
URL: http://gumpen.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: