Bröst

Skrivet den 2009-05-29 kl 13:37:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

En man är förälskad i tre kvinnor samtidigt, och vet inte vem av dem han vill gifta sig med. Han bestämmer sig för att sätta dem på prov. Han ger var och en av dem 25 000 kr för att se vad de väljer att göra med pengarna.
Det är mycket pengar, men så är det ju ett viktigt beslut han ska ta. Den första använder pengarna på att "bli ny", hon använder allting på kläder och i skönhetssalonger. Hon kommer tillbaka och säger:
- Jag använde pengarna så att jag ska bli så attraktiv för dig som möjligt. Det är för att jag älskar dig så mycket.
Den andra köper nya golfklubbor, en ny CD-spelare och saker till mannen. Hon säger:
- Jag köpte dessa gåvor till dig för att jag älskar dig så högt.
Den tredje investerar pengarna på börsen. Hon dubblerar sina investeringar, ger mannen tillbaka hans 25 000 och återinvesterar resten. Hon säger:
- Jag investerar resten av pengarna till vår gemensamma framtid, eftersom jag älskar dig så mycket.
Mannen tänker sedan både länge och väl på vem av dem som har använt pengarna bäst....
Han tänker...och tänker...och tänker...och tänker...och tänker...och så bestämmer han sig för att gifta sig med den som har de största brösten! Så klart!!!!!


RUGGUGGLA!!!!!!!!!! Eller ???

GRATTIS Jeanette på namnsdagen..

Kommentarer
Miss S

Ja det var inga handbollar och inte basketbollar heller utan medicinbollar...fy va äckligt...hur kan killar gilla det???...heller tennisbollar och tom pingisbollar...hahahha

2009-05-29 @ 13:47:39
URL:
Anja

Urk, alltså jag tror inte att killar gillar såna här stenhårda bollar m hud så blank att den ser ut att vara på väg att spricka.



Och SERIÖST, sitter bröstvårtorna under trekanterna??? Det är lixom, typ VÄLDIGT fel!

2009-05-29 @ 14:02:21
URL:
Silla

ahhaha ANJA visst ser det hemskt ut...

Miss s du menar hellre tror jag..

Ja annrs får mina duga "hängtrasor"..Eller vad säger du D?

2009-05-29 @ 14:12:47
URL:
Jeanette

Tack så mycket.

2009-05-29 @ 15:19:28
URL:
D

ser inget konstigt i mannens val

2009-05-29 @ 17:16:51
URL:
D

hennes bikini brallor kan jag tycka att dom är inte så eggandeD

2009-05-29 @ 20:29:36
URL:
Anja

Jag tycker trosorna är heta så det ryker om dem jämfört med de groteska paddelajerna ;-)

2009-05-31 @ 23:37:16
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: