Frågor om mig!

Skrivet den 2009-05-16 kl 15:31:19 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Detta har jag fått på mail av några st nu. Så jag tänkte att jag skulle stoppa in det här i stället!

* Jag just nu och om 10 år
Sitter med familjen och är oberoende av pengar ( vilket skämt)

* Jag som liten bebis - född var, när, hur, vikt, längd osv...
I srodaslonska 1969 22 nov , ja från min mammas muta. Liten och späd.

* Barndomsminnen: första skoldagen, första sommarlovet osv osv
ja det är inget jag kommer ihåg! vad jag kommer ihåg var kolo på allasommarlov. Jippii

* Favoritmat
Spagetti med köttfärssås

* Favoritblomma
Vita rosor, syren

* Favoritplagg/skor
Mys kläderna och foppatofflor

* Favoritfärg
Svart

* Mina positiva/negativa egenskaper
Oj då, snäll, trevlig, social, lyssnar, en bra vän (tror jag) bra fru,
hatar att städa,envis, en jobbig jävel, dåligt morgonhumör.

* Saker som gör mig glad/ledsen/arg osv
Min familj, gör mig både glad, ledsen och arg.

* Var växte jag upp - mitt barndomshem
I Malmö på Rosengård.

* Googla på ditt namn
Oj vad mycket jag fick fram.

* Hur har jag fått mitt namn? Historier kring det
Min mammas svärmor så tyckte jag skulle ha det!

* Mitt släktträd
Mormor, morfar, mamma, jag. Min syskon. mina barn.

* Vad innehåller min handväska?
En tampong, små mynt, kvitto, cigg, och en stor sak D har stoppat i den.

* Skolminnen
Har jag förträngt.

* Vad har jag för sysselsättning? Jobb, skola....? Tankar kring det.
jag har eget och snart öppnar jag nya saker som jag inte kan berätta här.
tankarna kring det är att lyckas jätte bra.

* Platser jag har bott på
Polen, Israel, Bjuv, Ronneby massa ställen i Malmö och nu BARA

* Länder jag har besökt
Israel, Polen, Norge, Itaien, Spanien, Tjekien, Tyskland, Danmark, Frankrike, Öterrike,
Turkiet, jag har nog glömt något land.
* Mina vänner
En massa vänner, men några få bästavänner.

* En vana eller ovana jag har
Jag RÖKER!! Både vana och en dålig ovana.

* Utsikt från ett fönster hemma hos mig
Mitt fina körbärsträd.

* I min garderob, vad har jag där?
Kläder, skor och annat skit.

* Min största skräck/fasa
Att Dö ifrån min familj eller att min familj skulle dö ifrån mig.

* En helt vanlig dag i mitt liv.
kaffe, jobba, jobba, jobba, blogga, jobba.

* Vad skulle jag göra om jag var miljonär?
Haft BRÖLLOPET denna månad.
Köpa allt nytt till huset, köpa ny stor bil, resa på semester med familjen.

* Topplistor av olika slag: filmer, tv-program, böcker osv...
Böcker: Lotta Thell
Tv:Robinson jut nu.
Filmer: Drama

* Rita ett självporträtt
Se nedan. Tyvärr fick jag inte in den här. Typiskt.

* Den tråkigaste sysslan i hemmet: städa, tvätta, diska.....???
Tvätta och städa.

* Beskriv dig själv med en enda mening
Jag är bäst!

* Mitt stjärntecken
Skorpion


Kommentarer
Anonym

du glömde juggan

2009-05-16 @ 16:38:34
URL:
Miss S

hmmm...visste inte att Monica Lewinsky sjöng för Portugal...hmm visste inte alls att sjöng egentligen...men hon var bra på att hålla micken i alla fall

2009-05-16 @ 21:37:42
URL:
Miss S

såg ni wannabe Ricky Martin, greklands bidrag...örk...slibbigare får man leta efter

2009-05-16 @ 22:44:35
URL:
Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-16 @ 22:47:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Miss S

Grattis Norge..som jag har lyssnat på hela dagen igår...som har psykat sig in i min hjärna

2009-05-17 @ 00:17:24
URL:
Silla

Japp jag glömde, kroatsien, slovenien, makedonien, serbien.



Tack Miss S

2009-05-17 @ 17:59:45
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: