Imse vimmse

Skrivet den 2009-05-27 kl 21:40:26 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ja då kan jag lika bra skriva lite här då.
Just nu har jag inskolning för Mysan, kan ni förstå hur jag hatar det. Jag hatar att vara på ställen och leka glad, trevlig och allt annat skit.
Sitta i grupp och sjunga imse vimmse och se vuxna människor flamsa omkring och göra sig till för att det finns en förälder där.
Jag kan inte hjälpa det men jag tycker det är skit tråkigt. Sen att det stinker BAJS mellan 09-10 gjorde inte saken bättre.
BAJS lukt och KRÄK är det värsta jag vet. Ja jag bara klöks o klöks, och idag var jag inte bättre, jag kunde inte hjälpa det. Men va fasiken ger dom barnen för mat kan man undra så jädrans äckligt det lukta.

I morgon är det  samma visa, vi ska vara där mellan 07.30 ( bara den tiden suger ju) -11.30 Ja då ni kan

tänka på mig vid 09.00-10.00 tiden hur jag sitter där i Bajslukten., STACKARS min lilla mysan som ska få stå ut i den lukten. Fy fasiken...

Ja jag tycker synd om mig själv.

Det värsta är att jag inte kan förstå hur man kan jobba med det. Allt som har bajslukt borde personalen få trippel lön.
Dagis för små, sjukhus, gamlingar.

Sen borde det finnas ett bonus varje vecka att få gå på SPA och rena sig. Ja för den lukten ( ja det känns så i allfall) sitter ju i hela tiden.
Så varje fredag borde det finnas Spa för alla som jobbar med bajs ink mig som får vara där på inskolning.
ELLER?????



Kommentarer
D

Mycket gnäll.. Jag säger som Rebecca brukar säga till My när hon gnäller - du ska bara sitta där och gilla läget.....

2009-05-27 @ 22:28:31
URL:
Silla

Sitt där själv om du nu gillar BAJS!!!!

2009-05-27 @ 22:55:46
URL:
EK

Du är för rolig du Silla. Tänk att det är just sådant jag jobbat med hela livet och älskat det. Vilken tur att alla vi är unika.

Jag har messat mitt te. till dig.

Nästa svar är: Anja Floreman



Torsdagskram till dig.

2009-05-28 @ 09:26:12
URL: http://www.steeperz.com
Miss S

Instämmer fullkomligt med dig silla...trippel län och SPA...det värsta e att det finns personal som låtsas som om det regnar...jag märker inte att det luktar skit...eller jag såg inte att han/hon var snorig...perversa skulle jag kalla dem som gillar lukten och och titta på en massa snorungar...brukar fråga dem skulle du vilja sitta och äta så? eller hade du tyckt att det skulle vara skönt med så mycket skit eller med svedan...stackars baran säger jag

2009-05-29 @ 13:53:48
URL:
Silla

Miss S är Baran ett namn?? E det ett barn som heter baran som siter ofta med snor o bajs?



EK, Ja visst e det tur att vi alla är olika, jag har svårt för det.

2009-05-29 @ 14:16:15
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: