Lördag

Skrivet den 2009-05-23 kl 17:00:32 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Sitter o njuter det är lördag och the D gör middagen. Ikväll ska vi ha R o L på middag, mycket trevlig sällskap.
D står med maten och jag surfar runt , jag har märkt att jag är väldigt internet beroende.
Som idag när vi har ute o gick och skulle sticka iväg på loppis ( ja jag älskar att gå på loppisar) så smsade jag istället för att sitta vid datorn. D sa till mig att han ska fixa så jag har internet med mig överrallt jag går. he he

Dessa dagar har jag tittar runt vad vi ska åka med barnen i sommar. Ja inte utomlands men massa andra roliga saker.
Vart jag skulle vilja åka med Ken är just till Vimmerby, så det blir nog att han och jag tar en egen tripp ditt..
Flickorna vill inte ditt dom tycker nog att dom är förstora, men Ken vill. Så iår e det sista året sen är väl han med förstor.

Jag vill ju ha mitt körkort denna sommar med, så klarar jag det så kör jag upp med Ken. Annars får det väl bli tåg om inte D vill med med mysan.

Ja vi ska till Sölves med för Nettan har bjudit upp oss. Men det tar vi när vi bara har Mysan.


Vad ska ni göra i sommar??? Något planerat??


Kommentarer
Anonym

Följer gärna med till Pippi...har aldrig varit där och vill så gärna dit...eller tycker ni jag e för gammal?---vad kostar det och hur långt e det dit?

2009-05-23 @ 21:33:00
URL:
Miss S

Följer gärna med till Pippi...har aldrig varit där och vill så gärna dit...eller tycker ni jag e för gammal?---vad kostar det och hur långt e det dit?

2009-05-23 @ 21:33:41
URL:
Jeanette

Varför missunnar du fyra av era barn att få komma till fantastiska Sölves? OK, du orkar inte med tjatet efteråt, att ni ska flytta. Eller hur?

2009-05-25 @ 08:52:46
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: