Tradera

Skrivet den 2009-05-07 kl 00:31:33 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jävla häxa får man säga så!!!!!

Finns en Fi--a på tradera vid alias RosaSmurfen som gav mig dåligt omdöme idag, med orden: Jag fick inget vinnar mail.
2 fucking mail har jag skickat till henne, men inget svar! okej tänkte jag, vad som helst kan ju ha hänt så jag skickar iväg varan ändå.
Häxan har fått varan och då gratis för hon har inte betalt för den.
Då sätter hon fasiken negativt omdöme för hon inte fått mina 2 mail...

Jädrans lögnare, jag vet ju att hon ljuger.. Så nu skickade jag mail till henne från alla mina mailkonto jag har.
Jag skickade genom tradera med, att jag ska ha tillbaka varan inom 4 dagar annars kommer jag att polisanmäla henne och tro mig jag kommer att göra det. För här går man och är super snäll och tänker stackars tjej någon kanske har hänt jag skickar ändå varan till henne och så får man skit för det...

Nej, det ända jag kan göra är att polisanmäla henne, eller ska jag åka till BROMÖLLA o slå henne på käften, för det har jag lust med just nu, jag är så ARG o förbannad på kräket.

VARNING FÖR RosaSmurfen, snart blir hon BLÅASMURFEN.

Kommentarer
Miss S

hoppas det ordnar sig...att du får pengarna eller varan..går det att ändra eller ta bort det negativa...kan hon ändra på det?

2009-05-07 @ 01:20:38
URL:
Sabine

"Nej, det ända jag kan göra" Vad betyder det? Nej det "gumpa" jag kan göra...är det så du menar när du skriver "enda" med ä?

2009-05-07 @ 07:00:13
URL:
E-K

Dom finns ute på blocket också de där lurendrejarna, för ett antal år sedan blev jag lurad, satte in pengar men ingen vara kom. Flög på 3000:- jag polisanmälde, tog kontakt med blocket, fick ip numret och faktiskt kvinnan åkte dit. Det var många hon hade lurat. Pengarna fick jag aldrig tillbaka, så klart fanns det inga tillgångar att plocka ifrån men jag fick i alla fall glädjen att sätta dit henne. Så bara på brännet Silla.

Hade tydligen glömt att klistra in länken (haha) Här är den

http://www.barnguiden.com/default.asp

Kram

2009-05-07 @ 09:06:39
URL: http://www.steeperz.com
Jeanette

Bara ge henne....

Jag kan bjuda på middag när du ändå är så nära.

2009-05-07 @ 14:58:00
URL:
Emma

hey! Vilken härlig blogg du har! kunde inte sluta läsa!! Skulle också vilja skriva så frispråkigt som dig, men då får jag hundra klagomål...:S Hoppas Allt är bra! och att du slipper polisanmäla!!



kram

2009-05-08 @ 09:23:38
URL: http://www.metrobloggen.se/bondebrud
Sabine

Något för oss Silla!



http://www.katsumi.se/index.php



Billigt, snabbt och billigt!

2009-05-08 @ 13:08:47
URL:
Silla

Jeanette: Ja har hört att din middag e super god så jag kommer gärna..

Emma, jag förstår dig..



Sabine:mycket snyggt men jag ska bara komma på en annan sida som är billigare faktiskt..

2009-05-08 @ 21:45:34
URL:
Jeanette

Välkommen.

2009-05-09 @ 00:16:08
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: