FC Barcelona

Skrivet den 2009-11-14 kl 00:12:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Fasiken, jag som satt o tittade på IDOL bara pga Eddie, jag tyckte han var bra och han var min favorit.
Tyvärr åkte han ut idag så nu kommer jag väl sluta titta...

Idag har vi gått tipsrunda...Alltid lika roligt... Dennis förlora o jag kom näst sist... VILKEN KOLL vi har...
Det var Emilia som gjort den, men det roliga i det hela var att Dennis svarade fel på vilket år Mysan är född..

Han fick henne till att hon är 4år... skrattar...

PÅ tal om Mysan så vakande hon i natt o TROLLADE för oss. Så från ingenstans kl 01...och började trolla..
Ja vi skrattade ju vad skulle vi göra..

Iallfall så säljs jibbitzarna dåligt nu under vintertid, så jag prövar på att göra örhänge av dom..OCH vips nu säljs dom och jag får tom mer än vad jag tar för jibbitzar...
Jag måste ju bara visa så fula dom är..



Dessa e ett MÅSTE...
Jag tycker faktiskt att Barbro ska ha ett par sådana också.





Ja här var bara några av dom...

Nej nu ska jag nog nanna kudden ska ha besök i morgon, så jag får väl gå upp o
städa lite innan dess.

PS! Troligtvis flyttar krille redan om 2 veckor, så konstigt det känns.
Men ni som tänker ge honom födelsedagspresent kan ju tänka på att han bor själv.
Ja då menar jag inte att man ska välja stil till honom, men kanske presentkort på IKEA.
Bara en idee jag gav er.



Kommentarer
e-k

Oh, Hallå kitty hade lilla Isabelle älskat

2009-11-14 @ 09:40:36
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: