Fotoshop ??????????????

Skrivet den 2009-11-22 kl 22:38:00 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Dagen har varit lugn, vi kunde ju inte fira med gäster för att vi är sjuka, eller jag e frisk men My är fortfarande sjuk och D är med sjuk.

Jag tackar alla som har ringt o smsat men det är väldigt roligt faktiskt, för Maggan var den ända i min familj som kom ihåg min födelsedag ja o Krille också.

Min mamma, ringde och skulle sjunga för My ( my älskar närman sjunger för henne i telefonen)
Min lill brossa ringde  för att berätta vad som hade hänt på discot i London igår, innan han la på så sa jag: O grattis Silla på din 40 års dag..
Min älsta syster har inte alls ringt..
Min älste brossa sa till sin tjej att jag fyllde igår ( men inte fasiken ringde han igår, så det var ju tur hon kom ihåg vilken dag så dom kunde ringa o sjunga)
D hade helt glömt min dag o trodde det var i morgon, men när han kom på det efter 3timmar, så fixade han o dona för mig... ( Tack D jag blev super glad för allt)
Min moster ringde jag själv och sjöng för...
Ken ringde jag också själv för hans pappa hade väl svårt att säga till honom, ändå om jag bad om det.
Flickorna ringde inte alls...

Men alla ni andra nära o kära tackar så jätte mycket..
Nu ska jag faktiskt lägga mig för jag e helt slut huvudet idag, och lära sig fotoshop är inget roligt när det är på engelska...

NATTI


Tårtan blev super god....


Min nya dator... ( super glad för den)

Kommentarer
Miss S

så fin present du fick....D måste älska dig väldigt mycket:)

2009-11-23 @ 19:08:37
URL:
Silla

Tror du Miss S?? heheheh Det tror jag med..

2009-11-23 @ 23:09:57
URL:
e-k

Oj Silla, din födelsedag har jag missat. Alltid missar man något när man har (nästan) datorfria dagar.

Du får mitt STORA GRATTIS nu. och Grattiskramen också

2009-11-25 @ 18:41:26
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: