Namnsmycke

Skrivet den 2009-11-21 kl 00:01:50 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nu har jag börjat med namnsmycke, några har jag redan sålt och råkat slänga fotona...
Men här kommer några foto på lite enkla o lite finare.
Snart kommer det komma upp på hemsidan.
Så fort jag hinner så ska hemsidan bli klar.
Idag började jag på den, men har massa att fixa med fotona för alla mina foto är förstora.

Men ni kan börja titta in på den, men där finns knappt något än.

www.sillassmycke.se


Alltså vet ni hur roligt jag tycker detta är, o snart kommer Cilla hem med nya pärlor.ohhh vad jag längtar...
Att det skulle ta 39år att hitta vad man tycker om att jobba med... helt otroligt....
Nu gör jag ju 2 saker jag gillar bättre kan man inte ha det.


Denna ska ungarna få ge sin mormor i Julklapp..




Dessa enkla är bara snabb gjorda men jag ville bara visa er vad jag menar...

Nej nu ska jag faktiskt nanna kudden...

Ha det så gott så länge i morgon är en NY dag med solsken. Så i morgon får alla
vara positiva...



Kommentarer
Miss S

så fina...en bra julklapp...du är så duktig:)

2009-11-21 @ 11:32:07
URL:
Miss S

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!....hoppas du får en underbar dag:)....många pussar och kramar

2009-11-22 @ 00:56:15
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: