Idag igen

Skrivet den 2009-10-19 kl 08:52:05 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vi har haft en trevlig helg. Riktigt mysig... Men igår kväll till parlamentet kunde jag inte hålla mina ögon öppna.
Hela tiden somnade jag, så det slutade med att jag la mig i sängen kl 21..Sov till 01..och väcktes av My..
Precis, nu är My sjuk igen..vi var vakna till kl 05, hon var riktigt dålig..

Men upp kl 07 så Ken kom iväg till skolan... Nu sitte rjag här  med "mitt korta hår" med My hon äter frukost o jag bloggar.

Kan inte jobba idag så det blir att gå o pula lite här hemma istället...

Bloggar lite mer sen när Mysan sover...

Efterlyser ett annat roligt ord för SJUK..såå man slipper använda det minst en gång i veckan...


Kommentarer
Profeten

Jag brukar säga att jag blivit kuk, då frågar folk oftast en gång till..

2009-10-19 @ 18:15:02
URL:
Silla

Det klingar så gott..Du har rätt profeten jag smakade precis på ordet : Hon är kuk igen. Och ja jag väljer nog det..

2009-10-19 @ 22:16:09
URL:
D

Silla var det inte så här: Jag smakade precis på kuk och jag sväljer det här???????????

2009-10-20 @ 21:51:03
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: