Lego Snusk

Skrivet den 2009-10-23 kl 11:09:29 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

VARNING : Känsliga tittare kan gå titta här istället..GROVA bilder förekommer..

Idag har jag mycket att smycka på beställning. D är hemma för att han inte kan jobba. ONT i ryggen/skuldran.
Så han sa att han kunde hjälpa mig att smycka.. Super snällt tänkte jag..

Han satt o höl på och jag frågade honom om han kunde fota sakerna han gjort...
Ja det var ju inga problem, jag satt o var inne i mitt sen när jag skulle sätta in fotona i datan så kommer dessa bilder fram...

PS!!! Lägg märke till hennes läppstift han målat på..













I helgen är D ledig och har ingen att leka med, så kanske någon vill leka
med Lego med D så bara hör av er till honom.
Han verkar vilja leka..
Ni kan bygga hus, sängar ja precis vad ni vill.
Finns mycket att göra med lego..

Profeten något för dig kanske???


Kommentarer
Barbro

hahahahahaha skandalöst fy på dig Mr D!!! Ska nog skicka in bilderna för analys hos en psykolog, en och annan skruv sitter nog löst....hahahahaha

2009-10-23 @ 11:51:43
URL:
Miss S

tja...vad ska man säga...förutom kanske att han har en livlig fantsi...och att det kanske är en ledtråd till dig att han vill gå på swingerklubb....

2009-10-23 @ 12:47:46
URL:
Miss S

måste säga att D är väldigt konstnärlig av sig...har du inte funderat på att ha en utställning?

2009-10-23 @ 12:53:43
URL:
Profeten

Lego-stafett? Eller vad är det hon i vitt håller i handen?

2009-10-23 @ 17:19:30
URL:
D

Barbro: skicka dem till Thomas Dalhen han var på rättspsyk i Växjö innan men är på Umas nu han känner mig så han svarar dig säkert snabbt...

2009-10-23 @ 20:48:21
URL:
Silla

Profeten det är en staffetpinne..



MissS Swingerklubb, nej då utan dom ska komma hitt istället..

2009-10-24 @ 00:40:02
URL:
Malte

Mr D! Du gnäller över att du har "ont" i din axel. Jag tror inte du har tid att jobba med mig när du har så här stora projekt. Hur många av dessa har blivit sålda? Jag är intresserad av att köpa. Hur mycket kostar var och en?

Vem är bästa pokerspelaren? Gå in och kolla på bakfylle sajten. Malte har sagt sitt.

2009-10-24 @ 02:52:04
URL:
e-k

Han är då roligt din D

2009-10-24 @ 09:47:59
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: