Lycka

Skrivet den 2009-10-14 kl 00:36:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har jag suttit o tänkt rätt mycket på hur bra jag har det.

Jag har 3 barn, som jag älskar mer o mindre på olika dagar.

Jag har en underbar sambo, som jag verkligen älskar och som jag känner mig älskad av,

Jag smyckar som jag trivs med, jag jobbar med mina saker.

Jag går o lullar o har det skönt..

Jag har mina vänner som jag träffar ibland.

Jag har mina härliga syskon.

 

Ja jag trivs verkligen med mitt liv..

 

Ja jag har bloggat rätt lite för jag håller på att bygga på min sida, o så smyckar jag väldigt mycket så det blir lite bloggade faktiskt.

Sen har jag varit en underbar fru dessa dagar. Ja det kan nog D intyga om. Jag kan om jag måste… så heter det väl…

 

Ja nu är det kallt som fasiken ute o faktiskt inne med så det eldas i brasan hela tiden.

Bara en sådan sak är super o jätte mysigt på kvällarna.

 

Ja snart är det jul, har ni börjat handla era julklappar.??

En påminnelse, handla inget till oss eller våra barn…

 

Vi bytar bara med dom vi firar julen med…

 

Vet ni jag får alltid ångest inför jul, för det e alltid bråk med en viss person om hur jag ska fira o med vem jag ska fira mm mm.

 

Sen skulle jag gärna vilja ha Profetens autograf för Profeten jag har sett dig på videoklipp alltså är du kändis nu och jag vill alltid ha kändisars autograf ( jag har Dennis autograf med) Så får jag din Profeten så har jag 2 st..

 

Nej nu borde jag gå o lägga mig, men D tittar på Johan Falks filmer och har sin dator på min sida av sängen så jag får väl vänta lite så jag inte stör honom..


Det blir ett foto på Ken.....


Kommentarer
Profeten

Klart du får! Men jag skriver bara autografer som rockstjärnor, rakt på kroppen :)

2009-10-14 @ 08:02:14
URL:
Silla

WOW, får man själv välja ställe???

2009-10-14 @ 08:25:50
URL:
e-k

Hej



Visst är det bra att emellanåt tänka till hur mycket det finns i livet att vara tacksam för. Då och då skriver jag tacksamhetslista. Det ger perspektiv på livet.



Kram

2009-10-14 @ 10:30:07
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
Maja

Det är kul att höra att du har det bra och är tacksam över det.

:-)

2009-10-14 @ 12:36:47
URL:
D

Kul att höra att medicinen hjälper så att du kan vara lycklig.....

2009-10-14 @ 15:55:58
URL:
Anonym

Nja vetifan Silla, sist jag skulle skriva min autograf var faktiskt till Dennis och såklart skulle han ha den i skrevet, så det hela slutade med att jag fick skrivkramp... Nu var jag väl snäll Dennis fast att allt var ljug? Du vet ju själv hur pinsamt det blev när du upptäckte att du misstolkat Sillas "Amen e det bara det???" med att du trodde hon ville flytta till Bara....

2009-10-14 @ 17:52:03
URL:
Barbro

Ha ha ha ha va det så Mr D?

2009-10-14 @ 23:53:08
URL:
Silla

ahhahahah, ja D nu får du förklara dig..skrattar



Profeten: Okej du får själv välja..

2009-10-15 @ 08:27:33
URL:
Mamkan

Hej Sylwia! Det var ett tag sen vi sågs sist. Hörde att du blivit mamma......igen......Grattis!!!. Tänker ofta på dig,Barbro o Maggan och den tiden vi bodde som grannar. Har skrivit ett par rader på din Stay-friends sida, kanske har du en annan mail-adress så kan du skriva den där...givetvis om du vill. Kram /

2009-10-15 @ 09:49:02
URL:
Barbro

Bonjour Mamkan! Ca va? =) Kul att du hittat hit! Ja då får du se att Silla är lika tokig som förr, att jag är lika normal som alltid och att Maggan är förnuftigast av oss alla. Hoppas allt är bra med dig och hälsa familjen, Kram :)

2009-10-15 @ 13:04:12
URL:
Silla

Mamkan: Jag har mailat dig...



Barbro: Menar du verkligen att Maggan e normal??

Du det var nog länge sedan du umgicks med henne över natten...;-)

2009-10-15 @ 14:49:55
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: