Madrass

Skrivet den 2009-10-25 kl 21:38:53 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vår största önskan just nu är att köpa nya sängar.. I allfall borde D få en ny säng först.

Vi är aldrig utvilade, vi kan sova hur många timmar som helst ändå lika trötta.

D har super ont i ryggen ibalnd så ont så han inte kan röra sig knappt..

Allt för en jäkla madrass.

Varför ska madrasser vara så dyra??

Nej vi måste spara ihopa så han kan få en snabbt innan hans rygg har pajat helt.

I mellan åt sover han i soffan, men det är inte i heller bra. D är tung med så han ska ha en ordentlig madrass, VI som trodde vi hade gjort ett bra kap när vi köpte dessa. SOM är helt i sönder. Nu är dom värre än nånsin….Jag hade klarat mig med en ikea madrass men D behöver en Tempur, fasiken pajas hans rygg då är vi till råttorna direkt..

 

Ja jag måste ringa o avboka allt som är beställt till 21 nov. Festen blir inte av förrän senare troligtvis i Januari. För det fanns några som inte kunde den 21a och jag vill jätte gärna ha med dom. Så vi skjuter upp festen..

 

Nej nu ska jag surfa vidar o kolla vad en bra madrass kostar så vi får spara till en sådan.


Kommentarer
Jeanette

Jättebra idé att flytta festen, tack för det=) Men sängar, jag trodde ni köpte bättre begagnade sängar när ni flyttade till Bara. Muhahahaaaaaaaa..........

2009-10-25 @ 22:28:48
URL:
Silla

Ja det var ett super köp för SÄLJAREN... men fan inte för oss.. hehehehehe

2009-10-25 @ 22:48:17
URL:
Miss S

krya på D...lider med dig...silla du får göra lite fler smycken;)

2009-10-26 @ 03:28:24
URL:
sabine

Amen du kan väl höra med L om hon har fler madrasser...hahahahahahaha...

2009-10-26 @ 14:22:08
URL:
Miss S

fan va bra och snällt att du skjuter upp festen...för den vill man ju inte missa..:):)..kram

2009-10-26 @ 18:05:47
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: