Toppar

Skrivet den 2009-10-17 kl 16:31:05 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

- D Kan du ta saxen o klippa mina toppar skriker jag från badkaret..
-Mitt hår var så långt så jag fick lite spel på det... ( ja jag borde gått till Sanni för länge sedan )
- Hur vill du ha det?
-Bara topparna typ här så visar jag honom med handen..
Men jag böjer huvudet bakåt när han ska klippa...
Ja ni kan ju tänka er hur det blev...

Ja bara känner paniken när jag tar upp huvudet och D säger till mig Fasiken du hade huvudet böjt bakåt...

Jag vågade kannpt känna på håret...

Ja det var i allafall jätte långt ....
Så här ser biten ut han tog och ni vet att det ser lite ut men det var verkligen inte lite...


Så så här ser det ut nu...

Lite snett, lite kort här o där, jätte kort på några ställe,,

PS! Shit så breda axlar jag fick nu...ahhahahhaha Så breda har jag TYVÄRR INTE....
Tur mitt hår växter som ogräs....

Sen måste jag berätta att alla speglar i hela hemmet var det badlakan för så jag inte skulle bli på dåligt humör en lördag.. men nu har jag ju sett...

Ja nu ska jag surfa runt lite för Barnen har gjort chockladbollar och nu gör Dennis o Emilia mat det blir
Hasselbackspotatis, kotletter med gräddsås med svartvinbärs smak..o Sallad.. mmm gott gott..
Sen åker Lördagsgodiset fram det blir tv tittande...




Kommentarer
Miss S

oj så kort det blev...ja han hade väl inte heller räknat med att håret oxå var blöt...blir ju kortare när det torkar...hmm..du skrev i badkaret ...du menar väl i er jacuzzi...för på bilden ovan står du ju i duschen...tyckte väl ditt hår såg kortare ut...för den bilden i duschen e ju väl efter klippningen...hmm..verkar som D formar dig som det passar honom...

2009-10-17 @ 18:41:35
URL:
D

Jag formar alla i min omgivning som jag vill ha dem annars så är man inte i min omgivning och då är man så att säga oformad eller ännu bättre ur form

2009-10-17 @ 22:05:42
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: