Wiiii

Skrivet den 2009-10-24 kl 12:14:26 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vaknade precis, efter frukost var jag såååå trött så jag somnade på soffan..

Ja jag tog mig en liten nightpod det var underbart. Men kosnstiga drömmar hade jag.

Loffe mannen o chinuken var med i drömmen och det var underbart.

Nu när jag vaknade så var D iväg och tagit  Mysan med sig… Härligt att jag fick sova ut TACK D..

 

Måste bara få berätta om D häromdagen. I Sep frågade han mig om jag fyller år okt eller nov..

Nov svarar jag.

-Säg sanningen sa han.

-Nov

Ja skyll dig själv om du ljuger..

Den 22 Okr skriver Barbro GRATTIS Silla på bloggen..

D kommer hem från jobb och får panik, han tänker.

FASIKEN o jag har inte handlat något, inte förberett något hon kommer bli så besviken på mig.

Han springer runt o letar efter något som visar mitt personnummer och kommer på att han har mitt leg i plånboken..

Han tittar och blir super glad att det inte var Okt.. Men fortfarande ont i magen och helt tyst för jag var på ovan vån och  han ville verkligen kolla upp det isåfall smitta hemifrån för att fixa allt till mig.

Det var så gulligt och jag skrattade så mycket…. TACK BARBRO… för det var super roligt.

 

Nu ska han ge igen…

 

Igår kom han smygandes o frågade om han kunde gå på jul middag på sin fördelsedag för Malte hade fixat det och tyvärr det datumet.. Eller han smög inte utan han sa:

Malte har fixat jul middag med grabbarna vi jobbar med på min födelsedag..

Jaha sa  jag..

Ja jag ska inte gå för jag ska ju fira den med er.

Er?? Barnen är inte hos oss då och jag tycker du kan gå vi kan fira dig dagen innan eller dagen efter. Ut o ha skoj med dig…

JAHA du blir inte arg då? Så jag får äta upp detta efterråt.. NEJ D det blir jag inte..

 

Hade det varit att han skulle gå och äta med grabbarna på min dag hade jag ju blivit sur men inte på hans dag…Tycker jag bara e skoj…för honom allstå…

 

Idag e det Lördag i morgon kommer Rebecca hitt en vecka och Emilia kommer på måndag. Det ska bli mysigt… My på dagis, ken hos pappa till torsdag så flickorna får vara ensamma med D lite och mig.. Sen på Torsdag e det som vanlig My Ken o flickorna o jag..

 

HÅLL tummarna allihopa idag… Krille spelar sin viktigaste match på hela året..

Dom måste vinna för att komma till div 3. Så en vinst räcker i dag…

Kl 14 börjar dom spela..

Nu ska jag plocka undan lite innan dom kommer hem sen börjar lördagsmyset för oss.

D ville egentligen till stan  dag o ta upp mig på paris hjulet som är på stortorget men jag kan inte visa mig ute i denna frissa…Får ångest bara jag tänker på det…


Tilllägg: Hä rom natten när jag gick o la mig, så stod Ds dator i sängen. Så jag skulle ta ner den på golvet. Men något tog emot så jag började dra och drog hårdare..Då vakande han med förskräckelse i ögonen.
Jag såg ju inte att han hade hörlurar runt halsen o sladden inne i datorn så jag drog o han kvävdes..
D- Vad gör du ska du döda mig?
 Va? och så drog jag mer.
-Du stryper mig för fan..
-Ojjj då förlåt..
Men tills idag så frågar han mig om det var  så att jag skulle strypa honom i sömnen eller om jag bara skulle ta bort datorn...
Vad tror ni ????

See you


Mina älskade barn häromdagen..så Snälla innan MY började sparka runt på
allt Ken gjorde så hon åkte in i sängen.


Kommentarer
D

Barbro och du ska få igen så jädra mycket för det så ni kommer att gråta..... Den 22Oktober så lämnade tryggheten er nu vandrar ni omkring som själslösa tomma skal helt otrygga och nervösa för att ni inte vet när hämden kommer krypande i höst mörkret....

2009-10-24 @ 13:58:56
URL:
Silla

drdrdrdrdrdrdrdrdr som mina tänder skakar.. Jag är så rädd...



D tänk på att det finns spöken i vårt hus...



2009-10-24 @ 16:25:16
URL:
Barbro

Det enda jag ser i ditt inlägg mr D är blablabla....blablabla.....blablabla....



Min Loffeman och lilla Chinooken saknar er......

2009-10-25 @ 00:18:15
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: