Fru ANKA

Skrivet den 2009-09-30 kl 11:17:33 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Är det bara jag som gillar Fru Anka, idag har jag jobbat sedan till frukost satt jag o titta på Hollywood fruar. För att jag var tvungen att titta på vad alla pratar om.
Folk har reagerat på när hon säger till sina ungar att dom ska få godis och en present om dom gör som dom blir tillsagda... VA NU ÄRLIGA.....
har ni aldrig sagt så till era barn??? För det har jag..... Många gånger...
Tex när jag haft med dom på Banken..till doktorn...tandläkaren....hem till någon som inte känner oss så bra...
ja listan kan göras lång...

Så jag tycker inte hon sa något fel där alls...

Sen att hon blir arg på sina barn!! Hmmm... det blir vi med på våra barn.... OFTA....
Men skillanden är att hon gjorde det framför kameran och vi gör det när ingen ser.

Nej det är en kvinna jag gillar, och som jag verkligen är avundsjuk på..
Jag skulle inte vilja leva med hennes man, men jag skulle vilja ha allt dom har.
Ja min dröm är att ha allt det med Dennis...

Sen att det är mycket skriverier om hennes massagetjej, sminköstjej, barnflicka.. Vem hade inte velat ha det??
Ja förutom massagetjejen då för jag är ju en av dom som inte tycker om massage...

Sen hennes uttalande om att man ska tillfredställa mannen om han så vill ananrs går han till någon annan...

Jag håller med henne, samma gäller ju mannen till kvinnan....

Då kan du gå tillbaka ill dig själv, har du aldrig legat med din kille/man för att han velat men att du kännt att fan jag pallar inte idag men ändå "ställt upp" JO det har alla gjort... Ink killen/ mannen till kvinnan..
Så det var inget konstigt med det i heller....

Sen att hon sa att svenska män är patetiska med sina blöjbyte, TRO MIG, om D hade haft dom pengarna Fru Ankas man kammar in så hade han med sluppit byta blöja för jag hade gärna gjort det som hemma fru.

Jag hade kunnat göra allt hon gör om jag hade varit en sådan hemmafru...
Tro mig när jag säger att D hade älskar det..

Så nej jag kan inte klanka ner på henne... Vill hon leva i lyx och leva med en äldre man är det upp till henne.
Jag gillar henne....

Sen at hon tjänar en massa pengar för att snacka i TV här i Sverige ser jag bara som positivt.
Hon skiter ju faktiskt i alla här...

Fick höra av en att hon skiter i sin "plastmamma" ja vad är det för konstigt med det?????
Ingen vet hur hon haft det, det finns dom om skiter i sin riktiga mamma...
Så varför sitta o klandra Fru Anka för det...

Jag tror att det är svenska avundsjukan, att många skulle vilja ha det som hon men vågar inte stå upp för det.

" Tänk att sitta o smycka o köra hitt o ditt o kunna handla och bara leva lyx istället för att slita som man gör"

Att hennes IQ inte är högt har många skrivit i sina bloggar, jag tycker att hon är samrt ananrs hade hon väl suttit där FRÖKEN CITRON sitter och försöker vara något hon inte är.

Fröken Citron säger: Fru Anka är en kall bitch Jaha, men du då fröken citron. Bara att vilja ha stämpeln Fröken Citron är väl att vara en kall bitch. Att vara så avundsjuk så man måste kontakta tidningarna för att säga så fula ord är väll att inte ha IQ.
Att kontakta tidningarna för att man "blivit drogad" på en krog är väl att söka uppmärksamhet.
Handlade nog om att du tog en drog som du inte klarade av..

Nej Fru ANKA, jag förstår dig att du inte ville vara "kompis" med Fröken Citron så nu måste hon beklaga sig i tidningarna...
Ashberg hade aldrig kallat på Anka om hon inte hade varit cool....

Så jag avslutar med att säga att jag diggar henne...

Kommentarer
e-k

BRA Silla, på brännet bara.



jag beundrar faktiskt henne för att hon sätter saker på sin spets.



Kram

2009-09-30 @ 13:31:39
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
D

sylten jag gillar oxå henne men jag gillar oxå ett par saker på fröken citron chingching

2009-09-30 @ 19:55:01
URL:
Anja

Silla haha, jag måste erkänna att jag har svårt för henne, men samtidigt kan njuta av henne.



Det absolut enda jag har svårt för är ju just hur hon är mot sina barn, men efter vårt samtal igen så vet ju du att jag inte ska säga något haha.



å andra sidan KAN JAG FAKTISKT med handen på hjärtat säga, ärligt, att jag ALDRIG nånsin mutat mina barn för att de ska göra något, som jag anser är självklart att de ändå ska göra. Däremot hotat, hehe, det är en anna sak. Det händer typ kanske liiite väl ofta. haha



Men mutor, nix pix, inte en jä..la chans!



Och sen är jag inte sen att erkänna att OM JAG HADE FÅTT LEVA SOM ANNA ANKA, med den lyxen, så hade jag definitivt gjort precis vad som helst för min man. Utan tvekan...



Hade ju haft orken och lusten om jag fått slippa alla vardagsbestyr, som disk, städning osv och dessutom haft massa snygga kläder, smycken, smink, privat massör, privat frisör, privat manikyrist, dietist, kock, ja rubbet.



Jag hade varit bästa hustrun EVER!!!!

2009-10-01 @ 17:39:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: