Igår

Skrivet den 2009-09-20 kl 13:39:34 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Blev det en massa skratt, varmt o skönt ute tills solen gick nermiddag o kaffe o kaka.. Familjen var samlad jag med några av syskonen.
Hade fint besök från London. Ja riktigt trevligt hade vi. Alla skämt som drogs på engelska, ja dom var riktigt roliga ( fattade ju inget) men skrattade med för jag tyckte det var så roligt att jag inte förstod..
Fan kunde dom inte pratar normal skol engelska...

Sen blev det en massa kramande... Ja som ni som känner D vet så är han inte alls den kramiga typen.
Men bildbevis finns att han riktigt mös när han fick en massa kramar...
Sen e han glad för sin gleskavaj...




Han försöker knäppa upp Bs BH..eller ???
Så kom utan när ni kommer hem till oss.

Här sitter brossan o Barbro o pratar Poker...
Ja nu var det ju Profeten som fattades  i all detta krameriet och pokersnacket...

Tror det var dessa bilder D menade med smaskiga bilder, för jag har ju inga andra smaskiga bilder ju.

Kommentarer
D

Det kan se ut som om jag är lite överviktig på fotona, men så är det inte det är dom andra som är tunnisar

2009-09-20 @ 14:55:31
URL:
Barbro

Jag trodde att de smaskiga bilderna var på middagen som Mr D gjorde...för den var riktigt smaskigt ska ni veta =)

2009-09-20 @ 16:21:20
URL:
Profeten

Tack du e så snäll Silla :) Men då får du lova att jag får hålla Dennis i handen en stund, han brukar vilja göra det när vi är själva..

2009-09-20 @ 17:26:27
URL:
Silla

Klart!! En stund?? Jag tycker du ska hålla honom hela tiden. alltså så fort du är vid hans närhet så ska du hålla honom i handen.. He love it...

2009-09-20 @ 17:56:34
URL:
Miss S

fan det ser ut som värsta hångel ju:)...hoppas ni hade det trevligt...var var maggan?

2009-09-20 @ 19:31:36
URL:
D

Tack så mycket barbro...

2009-09-20 @ 21:09:58
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: