Läs inte detta the D

Skrivet den 2009-09-01 kl 23:47:17 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag vågar knappt blogga, för The D är så trött på mina planeringar.
Men 2 månader går väldigt fort....
Men vad vore livet utan att planera roliga saker. Då hade man ju knappt haft något att se fram emot.
Jag älskar att planera, skriva, kolla runt ja bara mysa/drömma mig iväg...

Nu  iallafall är han inte hemma, så jag har haft hela kvällen  för mig själv o planerat min 40års fest.

Tänkte ju ha maskerad där alla ska klä ut sig till MIG.. hehehehehehehe fan va roligt...
Men så när jag tänker efter så tycker jag faktiskt synd om gästerna. Det kostar faktiskt pengar.
Det är inte meningen att det ska göra det för att man ska ha roligt.
Så vi skippar maskeraden...vi kan ha skoj ändå....


Bara ge mig era ideer på vad ni tycker en rolig fest är: Vilka lekar om man ska ha lekar, vilken mat skulle ni haft.
Vilket vin, öl mm mm.

Jag har lokal, jag har alla ideer klara men jag vill ändå veta av er...
Dj´n ska frågas om han kan datumet. Mysan har jag fixat barnvakt till ( dagisfröken)

Kom med era ideer... ALLA mottages med glädje....

Önskelista: Av D en ny dator, av er andra en låt som handlar om mig.. Antingen ni sjunger den på festen, eller ni spelar in den...

PS!!!!! INGET KOLLAGE Tack, jag hade aldrig satt upp det och jag tycker det e så tråkigt....
Lägg ner tid på en sång istället... billigt o bra....
Så det är bara att börja....

PÅ Sabines fest i lördags fick jag höra många ord om mig.
-Eldig
-Snygg
-kaksig
-Idiot
-Sexig
-tråkig
-gudomlig
-rolig
-irriterande
-knivig
-Söt
-jobbig
-Taskig

WOW tänk er dom personerna som sa allt detta till mig känner mig inte alls..
Jag sa till D när jag kom hem att jag aldrig hört så mycket "komplimanger" på en fest.


Detta måste ju vara jag ELDIG..eller....




Kommentarer
D

Här kommer lilla Syllan åhå jaaja hon är nog på fyllan åhå jaaja

Här ligger lilla Silla åhå jaaja och undrar om nån vill pilla åhåjaaja

räcker det eller vill du ha fler verser?

2009-09-02 @ 19:55:39
URL:
D

angående tävlingar så föreslår jag

- ölhävar tävling

- tequila race

- shots tävling

- wet t-shirt tävling

2009-09-02 @ 20:02:58
URL:
D

Hur är man när man är knivig?

2009-09-02 @ 20:07:02
URL:
Silla

Vänta nu, ligger inte du och somnar Mysan...

Är det därför det tar sådan tid för du ligger o porrsurfar...



Knivig?? Ja du, du får nog fråga herren som sa att jag var det. Ja kan tänka mig att han menade kaxig.

2009-09-02 @ 20:09:24
URL:
D

angående maten så föreslår jag något billigt

2009-09-02 @ 20:09:42
URL:
D

knivig hehe det låter som ett ord du själv har hittat på...

2009-09-02 @ 20:14:11
URL:
Silla

Nej, det har jag inte hittat på. Utan MATS kallade mig för knivig..

2009-09-02 @ 21:05:04
URL:
Jeanette

Fler verser D.

2009-09-02 @ 23:14:58
URL:
Sabine

Ha ha ha ha ha....du tror inte Mats menade "knepig"? muhahahaha

2009-09-02 @ 23:40:39
URL:
Maria

Va härligt att vara så många personligheter på en och samma fest. De är absolut en komplimang. Ja fick bara höra att jag var för full på den fest jag var på.

Du har för övrigt en skitrolig blogg!

2009-09-03 @ 14:44:58
URL:
Silla

Maria: För full?? hehhehehe har du en blogg skriv gärna in den så jag kan titta.



Jeanette jag kan en vers:Här kommer lilla Dennis ho ho ja ja, bärande på sin Pennis ho ho ja ja...



Sabine: Nej han sa knivig typ 5 gånger...

2009-09-03 @ 18:31:01
URL:
D

Här kommer syltens syster åhåjaaja hon som är lite dyster utan byster åhåjaaja

Här kommer syllans brossa åhåjaaja letar efter en kille att pussa

Här kommer syltens kille åhåjaaja dragandes på sin pille åhåjaaja

2009-09-03 @ 18:38:09
URL:
D

Den här versen ska sjungas med polsk brytning



Här kommer sillvias morsa åhå jaaja hon vill att Dennis henne ska skjutsa åhåjaaja

2009-09-03 @ 20:44:25
URL:
Anja

Haha, han är ju riktigt fyndig the D :-D



Knivig betyder ju typ "svår", men jag har aldrig hört att man använder det om personer utan mer om att något är knivigt att göra liksom.



Hehe, den där Mats kanske var för full ;-)



Vet inte vad jag hade velat ha på en fest. Jag har SÅÅÅÅ svårt för tävlingar av alla de slag så det viktigaste för mig hade varit att ha "valet att slippa vara med". Avskyr och har alltid avskytt att inte få välja när jag vill stå i centrum, däremot tycker jag att det är jätteroligt att TITTA PÅ :-)



Men att ha två lag o klä ut sig och springa ett lopp med sked i munnen bärande ett ägg eller en potatis är rätt kul när man är på lyran, hehe. Fast såna lekar kanske är tramsiga :-D



charader kan ju oxå vara kul om man är indelade i lag, typ gäster med gester du vet. Gärna kanske lite "porriga" meningar så det blir obscena gester, hehe.



Binda ihop benen och hoppa säck är ju oxå lyckat när man är lite packad ;-)



Fast ni bor ju långt från sjukhuset så det är kanske ingen bara idé :-D



2009-09-03 @ 23:26:10
URL:
Silla

Anja: Tack så mycet..



D: Så fint, jag längtar tills jag fyller år, för du får både ge mig en ny dator och en sång..

Du sjunger ju så fint om min familj.. Du e bäst...

2009-09-04 @ 20:55:30
URL:
D

Ahh det är väll dax för en vers till..

Här kommer syltens mans svåger åhåjaaja vi tror han går på droger åhåjaaja

2009-09-04 @ 20:57:22
URL:
D

SOM OM jag skulle köpa en dator till dig!!!

så att du ska sitta ännu mer framför msn

2009-09-04 @ 21:01:56
URL:
annie

Knivig betyder mkt riktigt svår!! Och det kan du väl va emellan varven?? ;O)skrattar



en rolig lek på fester är "Hitta idioten" .. vet du ej vad det är för nåt, kan vi ta det över telen en dag .. pallar inte skriva! ;O)



PS. Jättefina smycken och en snygg sida!!



Kramar Annie



2009-09-14 @ 17:36:02
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: