Nattkompis

Skrivet den 2009-09-21 kl 18:12:26 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Denna lilla sötnos är dålig igen..
Så hela min dag har gått ut på att göra henne till lags..
Gnäll fian utnyttjar mig till 1000 när hon är sjuk.
Det gå inte att göra något utan att hon vill att man bär runt på henne eller sitter ner o sjunger för henne.
Har knappt sovit i natt men den skönhetssömnen får jag ta igen en annan dag..
Så nu jobbar jag inte ( kan inte för jag har ingen ork när D kommit från jobb)
jag bara sitter där rakt upp o ner med My..

Juat nu ligger hon o sover och jag kände att jag måste skriva något i bloggen..Tråkigt har inget kul att komma med men här står något i allafall..

Jag har fått en ny NATT kompis och en DAG kompis, det är egentigen samma kompis men vi talar om olika saker på dagarna o nätterna..
Dagarna går åt till att vi diskuterar vad vi måste göra innan männen kommer hem.
På nätterna diskuterar vi allt vi inte gjort innan männen kom hem.
Ja nu vet jag att ni tänker att vi borde göra saker o ting istället för att prata om dom.
Men så lätt är det faktiskt inte att slita sig från oss... Jag från henne o hon från mig.
Vi har testat men vi mår inte bra av det..
Så vi stöttar varandra istället... ;-)

Ja D om du läser detta så e det lögn alltihopa, jag jobbar, städar o tar hand om hemmet...det ser du ju...
Jag har inte talat med Anja på hur länge som helst ( känns det som)

D detta är min blogg och jag får lov att ljuga i den... hi hi hi




Kommentarer
Anja

Men hallå vilken sötnos hon är!!! Inga DNA-tester behövs här för trots att hon är skitsöt så måste jag tillägga att hon faktiskt liknar D riktigt mycket hehe!



Silla, det var verkligen länge sen vi pratade. Jag mår riktigt dåligt nu. Känns som att alla färger är blekare, maten smakar inte gott. Ingenting är roligt. :-(



Silla, du måste be D att låta dig slippa hushållsarbete i några dagar så att vi kan få ta igen all tid vi har missat tillsammans!!!



2009-09-21 @ 18:31:58
URL:
E-K

Säger bara

Kram

kram

kram

2009-09-21 @ 19:26:15
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
D

slippa hushållsarbete i några dagar??

jag har väntat i flera år på att hon ska börja med hushållsarbetet och jag väntar fortfarande

2009-09-21 @ 22:29:41
URL:
Anja

Hörrudu D, med hushållsarbete menar jag inte grovjobb som städning, matlagning, disk, gå ut med sopor och annat. Jag menar typ annat.



Grovjobb är för karlar... och allt det jag räknade upp ovan är grovjobb. När jag menade mer att hon skulle slippa ta hand om barnen, lämna, hämta, slippa ha sex osv. Har förstått att du är rätt krävande på den punkten. Hon är alltid helt slut när vi pratar för att du är så outtröttlig!



Låt kvinnan vila för sjutton!

2009-09-21 @ 22:39:08
URL:
Silla

heja anja heja anja...

2009-09-21 @ 22:42:08
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: