Trött på mig

Skrivet den 2009-09-12 kl 21:32:59 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag blev D trött på mig, ja riktigt trött att jag stökar ner så när jag håller på med något.
Alla smycken ligger på hela skrivbordet som jag gör. det blandas. Färdiga men halvfäriga men söndriga ja ni vet.
Så idag var jag tvungen att städa undan på mitt "smyckes" skrivbord och så gjorde D en hemmabyggd display till mig där jag ska hänga upp det färdiga som är till försäljning.
Här kommer en bild på lite, för jag har inte hunnit sätta upp allt..

Sen i morgon ska jag visa er lådan han byggt till mig idag med massa fack..
Ja ni kan tänka er en byrå låda så inne i lådorna kommer det finnas massa fack.

Middag blev ingen hit idag men det dög ingen av oss orkarde laga mat så det blev bara ris med vårrullar, spariss o kallsås...





Annars har dagen varit riktigt mysig..änndå om kunderna har jagat mig.
Tänkte jobba en sväng men ärligt så pallar jag inte nu.
Det är lördag o jag vill njuta med familjen..

PS!!!! Nej det rummet har vi inte målat, omni tänker på att det är massa färg utanför..
Bäst jag säger det så ingen tror att inte Dennis kan sitt jobb...he he he


Kommentarer
Barbro

Får nog komma förbi en dag och dricka ert goda kaffe, kolla på lite smycken och kanske smaka på den hemmalagade glassen som ni brukar göra... =)

2009-09-13 @ 03:43:36
URL:
D

ja glassen är oftast jättegod men ibland så smakar den gammla räkor och luktar som en fiskaffär och nu senast så var där fullt med små krulliga hår i den..

2009-09-13 @ 07:35:15
URL:
D

Barbro kommer Staffan också? eller ska vi spela heads-up??? jag delar upp markerna i tre högar ifall Staffan kommer annars så splitar vi hans stack och kör h-u

2009-09-13 @ 14:53:20
URL:
Barbro

Det är lungt Mr D, ta du Staffans hög, jag behöver inte så mycket marker, de hamnar ändå på min sida i slutet så du kan få lite handikapp. =)

2009-09-14 @ 11:08:56
URL:
D

okej jag låtsas som att jag inte märkte av den nedvärderande tonen och konstaterar att ditt högmod har gett mig dubbel stack....



förloraren måste varje gång det pratas om poker(oavsett vem det är man pratar med) säga: jag tycker att (motståndare namnet) är i särklass den bästa pokerspelaren.......

2009-09-14 @ 13:03:23
URL:
Silla

Hahahahah ni e ju sjuka...

2009-09-14 @ 13:06:42
URL:
Barbro

Ja nu förstår jag inte varför du envisas med att berätta något som alla redan känner till...Men okej, vi kör!!! Fast jag tycker nog att vi får bestämma en tidsperiod också. Du behöver ju inte både vara uppenbar och tjatig på en och samma gång....

2009-09-14 @ 13:41:31
URL:
Silla

Barbro, det var bra skrivet.. asg...

2009-09-14 @ 21:41:59
URL:
D

Okej jag låtsas som om jag inte märkte att du låter som DIN mamma nu.. Jag tycker att tolv månader är en lagom tidsperiod för då får du ju tillfälle att säga Dennis är den i särklass bästa pokerspelaren både i Sverige och i Lasvegas......................

2009-09-14 @ 21:50:25
URL:
D

Jag ser det framför mig redan nu. Du vinner WPT och blir intervjuad, och dom frågar hur känns det att vinna wpt mainevent i lasvegas och Barbro får säga: Well it feels not so good actually cause im certain that my brother in law is the best player in da world cause he raped me on the poker table when we were playing headsup.... okej ursäkta min engelska men det betyder ungefär att Dennis är den i särklass bästa pokerspelaren tror jag hehehe.......

2009-09-14 @ 22:06:47
URL:
Silla

Tom jag fattade den engelskan...garvar...

Ja Barbro hur kommer det se ut ??



*RÖR INTE MIN KOMPIS* Kan du se det framför dig?

2009-09-14 @ 22:17:31
URL:
Profeten

Hacka upp Zlatan Ibrahimovics kropp & näsa, rör om med Julio Iglesias charm, tillsätt Phil Iveys pokerkunskaper och en liten liten droppe av Bill Gates plånbok så ser du det nog framför dig..

2009-09-15 @ 21:07:07
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: