denna vecka

Skrivet den 2010-04-12 kl 22:17:49 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har jag varit på kurs första dagen.. Hela veckan ska jag gå... Sen på fredag hoppas jag att jag kan visa er vad jag klarat av... OM JAG KLARAR det...


Tyvärr kommer jag inte hinna blogga denna vecka för jag kommer hem kl 18.30 ca på kvällarna och då går tiden till familjen..
Sen har jag hemuppgifter som skall göras o sedan e det sängen..

Så ni ser mig här igen på FREDAG KVÄLL...

KRAMAR SILLA

Precis, vi har börjat källsortera...o jag erkänner att jag inte är ett FAN av det..
Men man vänjer sig, det som gör mig mest förbannad är att VI gör deras jobb...
DOM sparar in en massa pengar på det. o Folk går arbetslösa.
O inte blir det billigare utan dyrare för att det är en större tunna med mindre plats.

Jaja jag ska inte gnälla...

KRAMAR Silla


Kommentarer
Lena

hehehe här har du en kompis ;0) jag "hatar" att källsortera! Så fort F (idealisten och källsorterarnas KUNG) är borta så smyger jag ut på kvällarna när grannarna inte ser och slänger ALLT jag hittar i vanliga tunnan....FY! Så kass man är...men det står jag för :0)Tyvärr måste jag skärpa mig nu för nu betalar vi för hur mycket det väger....stackars mig hihi

2010-04-13 @ 08:14:42
URL:
marie

Vadå om du klarar det? Klart du gör!!! Finns ingen tvekan, lycka till och ha så roligt

ps jag gillar heller inte att sortera.. :S

Kram

2010-04-13 @ 14:09:48
URL:
Jeanette

Vad menar du med att vi gör deras jobb?

2010-04-13 @ 15:09:59
URL:
Miss S

kul att du har börjat kursen...ska bli intressant...tycker det är bra att man källsorterar...tror att de kan sänka priset på varorna...men visst har kanske helt fel...men tycker ändå det är bra för miljön eller hoppas på det...att återanvända saker...vi människor är så bra på att slösa och kasta saker föratt vi har råd med det...medan sopbergen växer...det är för våra barns och deras i sin tur , som jag gör det för...bara inte alla sopor hamnar i en och samma hög som man har hört

2010-04-13 @ 17:20:31
URL:
e-k

Kurs nu igen.................oj oj oj vad du ska bli lärd. Kan undra vad det är för kurs du går nu. Lycka till



Kram

2010-04-15 @ 17:57:39
URL: http://www.steeperz.com
Miss S

aså nu får det vara bra!!!!...in med nya inlägg...håller helt med The D...get the fuck out of fuckbook....vi här är de ända som riktigt bryr oss om dig..skriv nu nåt som vi kan bita i

2010-04-18 @ 01:03:26
URL:
Jane

tack! för din kommentar=)

2010-04-18 @ 08:47:56
URL: http://gumpen.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: