Loftet..

Skrivet den 2010-04-03 kl 22:38:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har jag suttit på loftet..
Min stol vann ingen tävling och blev inte såld... ha ha ha..
Men inga stolar blev sålda, så det var inte bara min..
Här kommer foto på några...



Ingången..... en stol...

Här en annan stol

Här var det 2 stolar och min..

Och Denna stol som jag tycker är mer bröllopstol och inte påskstol...

Men i allfall så hadej ag roligt när vi gjorde den...

Men det var ingen stol  jag vill ha med mig hem.. Men mitt jobb och ta den därifrån...
Så min älskade SVÅGER var så snäll och skulle köra mig hem, så han mötte upp mig och tog stolen och så gick vi..
Jag bad honom ställa den Härrrrrrrrr..... Ja någon på Lillatorg får säkert hem den inatt...
Så vi gjorde oss av med den, men hönan tog jag hem..


Vilken söt påska kärring... Fanns vid ingången...

Så här fin var hon....
Ja jag skulle vilja vara klädd så...
Jag tror jag var gipsy i mitt förra liv...

Här satt jag idag...
Ja det var trevligt, Syrran B o Svågern S kom på besök, dom hade varit ute på stan o kom och hälsa på..
Juliette kom och hälsa på..
Så jag har haft en trevlig dag, men trött är jag nu...

Ja tack alla som hjälpt till och hälsa på....
KRAM Silla



Kommentarer
Annie

Av de stolar du visar, måste jag nog säga att din var den finaste!! :-D

2010-04-04 @ 18:39:21
URL:
Silla

Jag tyckte min var mest påskig...

2010-04-04 @ 21:56:50
URL:
Miss S

ja jag instämmer....hmm var det inte det som var meningen???...de kan inte ha haft många höns hemma hahahha...ja den vid ingången var oxå ok...din var rolig oxå...inte många höns som sitter i ett fågelbo hehehe:)...skulle ha lagt några ägg oxå som var målade i olika färger och mönster....bra jobbat

2010-04-05 @ 12:08:45
URL:
Silla

Där fanns ägg..."nedervåningen "

2010-04-06 @ 00:00:47
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: