Onödiga frågor..

Skrivet den 2010-04-06 kl 09:05:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

1.    Hur ofta tvättar du duschdraperiet? Alldeles för sällan
2. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen? Nope, men det är underbart att sätta på sig, men tyvärr har jag ingen just nu.
3. Vilken är ditt favoritöl? San Miguel
4. Är du rädd för möss? Nja inte rädd men obehagliga.
5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja? Jag är nöjd, men mitt gråa hår hade kunnat försvinna då hade jag varit super nöjd.
6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål? Ja, The D gör.
7. Brukar du sova middag? Inte nu längre men förr gjorde jag alltid det. Blir bara på dåligt humör om jag lägger mig och sover nu. Men en 15 min ”nightpone” till För Kväll brukar det bli.
8. Har du glasögon? Bara sol glasögon..
9. Har du körkort? Nä jag har ju inte det tyvärr..
10. Äter du nyttig mat? Nästa fråga tack…
11. Har du några syskon? Japp en hand full..
12. Kan du vifta på öronen? Ha ha nej--
13. När handlade du en BH sist? Allt för länge sedan dags snart.
14. Kaffe eller te? Vilken fråga..KAFFE KAFFE KAFFE
15. Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport?  Absolut ALDRIG hästsport, men fotboll om det är ett bra lag som spelar.
16. Har du någonsin haft en lila väska? Nope.
17. Har du snickrat något nån gång? Ja, en smörkniv på träslöjden..
18. Kokar du egen sylt? Nej, men vi brukar få egen kokt sylt av The Ds vänner.
19. Brukar du ha målade naglar? Nej,
20. Staden eller skogen en ledig dag? För var det staden, nu är det skogen.


Kensan i går på kalas...


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: