Dans..

Skrivet den 2010-08-05 kl 23:11:23 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Natten var riktig läbbig...Jag hatar åska o jag hatar blixtar....Men nu fick jag det över mig igår ensam i en stuga..Drar ut all ström, ingaljus bara datan på batteri... ohhhhhhh va läskigt....
Sen kunde jag inte somna, låg o lyssna på alla ljud och sedan började tankarna gå runt..

Tankar hur jag o min fd sambo hamnade i denna sitts. Hur det kommer sig att han väljer att slänga bort våra år åt helvete. Hur han tänker skulle jag gärna vilja veta.. Men det är frågor jag aldrig kommer att få svar på...

Somnade som  kl 06..vakande kl 09.... KENnnnnnnnnnnn ohh jag har missat Ken...Slänge mig upp o ringde o fick veta att Ken med blev försenad så han kommer vid 10... ohhhh jag som skulle mött upp vid 08 på stora vägen...Skönt att det inte bara var jag som försov mig...

Sen kl 14 stack jag till Bara o hämade Mysan på dagis.. Ohh va hon blev glad av att se mig, o min mamma o min mamma o min mamma... Ja hon har nog aldrig pussat mig så mycket som idag den första timmen..Sen var allt som vanligt igen..

Super mysigt att ha henne o Kensan här hos mig...Vi har lekt hela dagen... o sedan stack vi iväg på lite dans...
My var trött o vill sova..men när vi kom dit så ville hon dansa...O så blev det...

När vi skulle lägga oss ville My att jag skulle ringa hennes pappaså han komohämta henne så kunde han köra hit henne i morgon igen sa hon.. Hon är ju inte van vid att sova borta..

Men nu sover barnen o jag har satt mig lite vid datorn...
Här kommer lite bilder från idag...















My är uppe o dansar...

Kommentarer
e-k

Silla, kära du. Som du kanske förstår är det inte mycket jag är inne och läser hos andra nu för tiden men idag läste jag lite hos dig och jag lider med dig. Har försökt ringa dig. En bamsekram och mer därtill vill jag ge dig.

2010-08-06 @ 17:54:56
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: