Fredag den 13e

Skrivet den 2010-08-13 kl 15:36:27 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Är det idag...

My ska komma till mig o sova över till i morgon... Ken va här i morse i några timmar..o jag var super trött idag pga åskan i går..

Jag kunde inte somna förren kl 04 i natt pga rädsla...hoppas så att det inte åskar idag natt..

Ja idag har jag klipp gräset i stugan så att jag kan lämna den fin på söndag när jag lämnar stugan..
Imorgon när Mysan åkt hem med sin pappa så ska jag grovstäda stugan..
O sedan tackar jag för mig på Söndag...


Här e ett urklipp på Krille...

Här ett på Ken när vi var på leklandet häromdagen...


HOPPAS fredagen den 13 inte ställer till det för mig... HOPPAS SÅ...
Jag har väl haft min otur vad jag ska...

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: