Mysigt

Skrivet den 2010-08-04 kl 20:11:06 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Imorgon är den stora dagen.. Då ska jag åka o hämta barnen...Ska bli så roligt...
Nu har jag landat i stugan jag har, ja har bäddat, ätit och sedan satt mig ner och jobbat.

Här ska jag sova i natt... Har bäddat så att det är klart..
Sen ska barnen sova här i morgon när dom kommer. Bäddsoffan är stor så jag tror vi alla får plats men annars har jag en extra madrass som jag burit runt på i dessa dagar...

Här sitter jag o sufar just nu..












Så här mysigt har jag det idag..o Extra mysigt imorgon när mina älskade kommer.
Sen till Helgen kommer nog Krille på besök ska bli mysigt att träffa dom också..

Jag har varit ensam nu dessa dagar för jag har inte haft humör att träffa någon.
Men nu saknar jag alla nära o kära..

Uppdatering kommer när barnen sover i morgon kväll...

Jag mår inte bra, men jag är lycklig att jag träffar barnen imorgon ..Allt för länge sedan sist..



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: