skogsbarn...

Skrivet den 2010-08-06 kl 22:17:52 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Så här sött sover barnen efter att varit ute hela dagen...

Det började med en god frukost...

Senblev det lite lite godis...

Senvar vi runt o letade efter lite olika lekplatser..

Här hittade vi en annan...




Sen var vi ute i skogen o gick... Här vill Mysan klättra i träd..

Ken kom uppen bit i allafall..

My fick hålla sig till att plocka pinnar...


Idag tog jag upp barnens lilla pool... ( som jag köpt ) så dom kan doppa sig lite mellan åskovädret.

Mysan älskar att leka med sin docka.. i en lånad dockvagn...


Så vi har haft en mysig dag... o Jag kan säga att jag går mycket så jag hoppas snart att det syns på vikten ;-)
Äter knappt o går...ja det borde ju ge lite resultat...
Minst 10kg mer till Jul hade varit gött...

Det som är så skönt med barnen är att jag orkar att kämpa med mina känslor när jag har dom.  Utan dom gråter jag mest, nu får jag en massa skratt hela tiden...
Underbart.....




Kommentarer
Annie

Kramarom dej .. vad mer kan jag säga ...?!

Tänker på dej! mer än du tror!

2010-08-06 @ 23:49:29
URL:
sabine

Naaaw, vad mysigt ni verkar ha det. Skönt att tänka på lite annat va?

2010-08-07 @ 07:02:31
URL:
e-k

Skratt är bra för hälsan, barn är här och nu och det är härligt att de kan ta med dig i det.



Kramar i mängder till dig

2010-08-07 @ 10:21:41
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: