Blandat...

Skrivet den 2010-12-26 kl 23:29:42 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag har inte bloggat för vi har varit sjuka allihop...
Men här kommer lite bilder o dom får tala för sig själv..

My hade Nilsson hemma från dagis en dag...Nilsson följer med alla barnen hem en natt...(vadå smitta) ;-)

Mys favo dockor somhon fått av en kund till mig....Hon är super glad för dom...här sitter dom och ska få frukost..

Här får den ena dockan sova med Nilsson och den andre med My..För jag ville inte att Nilsson skulle vara i mys säng..






Jag...



Vi var på Julmarknad i Jakriborg..
My var sjuk menjag ville så gärna dit (har väntat nästan ett år) såville hon åka karusell
men den va inte rolig när hon var sjuk, så hon blev ledsen istället...

Här i Bara där jag bor...

O lilla My utanför affären...

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: