Coolis...

Skrivet den 2010-12-04 kl 15:28:01 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vilken panik jag fick igår, När jag är på väg in så smiter katten ut... Ohhh Jag såg framför mig hur han sticker ifrån oss nu.. ( Collis är ju en ute katt egentligen) så hon vill ju bara ut..
Jag kallad på Ken.. ( jag skrek) KENnnnnnnnnnn Collis har stuckit...
Jag går ut, Dennis går ut o Ken springer ut med gråten i halsen.. Jag o Ken har panik..
Dennis den lugna som vanligt fick lugna oss...

Ja Katten gick inte långt utan kom tillbaka... PUST!!!!!

Jag kan ju inget om katter så jag vet ju inte alls hur dom fungerar.. men jag trodde att springer den ut så kommer den aldrig tillbaka...Ja då hade jag fått gå ute o leta o leta... usshh bara tanken gör mig panikslagen..






Söt är den och hon vill bara vara med Dennis, hon sover med Dennis, ligger bevid Dennis..
MEN KEN tror att hon sover hos honom.. ;-)

Katten e super go, verkligen söt.. Men Lådan har jag svårt för, jag går o rensar hela tiden.
Jag hade kunnat ha katt om den inte bajsat o missat hemma ;-)

Nu har jag varit hos doktorn, dom har tagit alla prover på mig man kan ta.. Så nu väntar jag svar på en massa som kommer i veckan..
Hon trodde att det var skölskörteln men vi får se..
Sen fck jag veta att jag hade magkattar så jag fick medicin för det.
EKG var bra i allfall o den har oroat mig mest..
My är fortfarande sjuk  i natt somnade vi ite förren kl 03.30 hon var så kass...Stackaren..

Snart vaknar Mysan så det är dags att börja laga mat..
Hoppas ni har en bra helg..


Kommentarer
Åsa

Har skickat 2 frågor till din mail som jag väntar svar på men Silla.....huvudsaken är att du blir frisk o kry.

Jättefina lyktor.

Ha det bra nu o ta hand o dej o de dina.

2010-12-04 @ 15:40:01
URL:
Silla

Åsa... Jag har inte kollat mailen.. Men så fort jag börjar så kollar jag den... KRAM o Tack...

2010-12-04 @ 16:17:58
URL:
Miss S

har ni köpt katt???

2010-12-06 @ 19:05:52
URL:
Silla

Miss S--Nej det är KEns..som han har hos sin pappa.. Men vi passar det just nu..

2010-12-06 @ 20:34:51
URL: http://sillas.blogg.se/
Silla

Miss S--Nej det är KEns..som han har hos sin pappa.. Men vi passar det just nu..

2010-12-06 @ 20:35:04
URL: http://sillas.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: