Fredag

Skrivet den 2010-12-10 kl 08:55:54 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Godmorgon.
De är 14 dagar kvar till julafton. Inte klokt såfort tiden går..
Igår var Krille ( sonen) här på middag sdan kom Cilla efer hon slutat jobba.. Det var verkligen mysigt... Älskar när dom kommer... Ken följde med dom hem till i morgon..Han har velat ova där länge men vi har inte fått tiden till att gå ihop men igår så fick han följa med..

En vännina ska till Ullared i helgen och hade jag haft råd hade jag åkt med och inhandlat lite julklappar. Men det ser absolut inte lovade ut tyvärr..

Min fd svåger Staffan var också på middag igår... Super trevligt... Dennis fick trollat för honom ;-)
Han ska resa bort för ett tag så han visade hela rundan han ska ta... Coolt...
Men det känns jätte konstigt, det känns konstigt att syrran o han inte är tillsammans längre. 21 år har dom varit och nu är det slut liksom.. Ja man kan inte tänka sig det..
O nu ska han resa, långt bort... Jag tyker det är jätte roligt att han tar en sådan resa, men jag är som jag är och är orolig för att något ska hända, orolig över att han inte kommer "hem" igen.
Vadå ska han stanna där för alltid? Ska han kanske hitta sig en annan? Ska han inte vara min svåger längre?
Ja det är en konstig känsla..
Men visst tycker jag att det är super roligt för han skull, han ska åka till länder som jag själv skulle vilja åka till. MEN min oro sitter där ändå, jag har vetat det ett tag men nu är det liksom på G.
Igår vad han hos mig för att säga hejdå för en tid... OJJJ vadå hejdå.
Du kommer vl snart tillbaka det är väl en 14 dagars resa ( men det är det ju inte)
Jag hoppas i allfall att du får en underbar resa och att du tar han om dig på bästa sätt. Höra av dig får du göra antingen på mail eller här på bloggen.. Ett livstecken skadar inte, den stillar min oro...

Idag är det fredag, då kommer tjejerna till oss ska bli mysigt..


Nej nu ska jag göra viktiga saker ;-) Ni får ha en underbar fredagsmorgon..





Kommentarer
Staffan

Värmer mitt hjärta, jätte trevlig kväll med himmalagad mad, äntligen !!! Er släpper jag aldrig, familj ju. =)



Ps. Vissa tricks får du slipa på D, annars var det världsklass =)

2010-12-12 @ 23:49:30
URL:
jane

dina kort hade rätt...han är iallafall inte på andra sidab längre=)

2010-12-13 @ 10:22:44
URL: http://gumpen.blogg.se/
Carro

Alltid trevligt med nya besökare som lämnar avtryck :)



Jag var lat och tog Kungsörnens färdigblandade saffransbullemix, blev mkt god deg faktiskt! Så kavlade jag bara ut som man gör till kanelbullar...på med lite rumsvarmt smör över degen och sen rev jag över 200g mandelmassa! Otroligt gott blev det...mandelmassan blev inte så skarp så som den kan bli i en fastlagsbulle...smakade mer bara gott gojs...:)

2010-12-13 @ 14:19:55
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: