Helgen..

Skrivet den 2010-12-06 kl 09:07:01 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Helgen har gått, vi har knappt fått sova något pga My o hennes hostande Stackare..
Vi var iväg o handlade en massa på Hardford som hade utförsäljning..
Det har dom 2 gånger per år..

Så nu har vi lite schampo o balsam hemma.. Nu kan man duscha ;-)

Troligtvis kommer jag sätta lösen ord på bloggen ( omjag ska fortsätta med den)
För jag har visa kunder som läser den o sedan har dom mailat mig o frågat hur det kommer sig att jag har tid att blogga men inte att JOBBA...
Sådana människor blir jag riktigt trött på, som om det inte är 2 skilda saker.
Sen kan det vara rätt så skönt att ha ett privatliv.
Mitt bloggande e mycket till mina vänner o släktingar utomlands.
Till barnen som inte är hos oss 24h, till er som läser om mitt liv ( jo ni finns ändå om ni inte skriver för jag kan se hur många ni är som läser, synd bara att ni inte komenterar)
Så nu komme rjag tänka ut om det sa bli lösen eller stänga ner helt eller göra en ny blogg adress där jag får blogga hur mycket jag vill, utan komentarer..



Kommentarer
Åsa

Jag tycker att det e tragist o beklagande att människor inte har nån förståelse för att man e sjuk o dessutom har barn som blir sjuka....de e sånt som händer.

O jag tycker att det e bra att du lägger din energi på dej själv o barnen....sen kommer jobbet i andra hand.Jag e bara en kund hos dej men läser din blogg ofta,o blir det lösenord på den så förstår jag varför.Alla kunder som du har vet ju att dom får svar nån gång.....(dåligt tålamod kanske)o jag håller med dej att blogga o jobba är två skilda saker.

Här i uppland vid kusten snöar det för fullt.

Ha en jättebra dag Silla..Sköt om dej..Kram Åsa.

2010-12-06 @ 11:12:58
URL:
Annie

Jag läser, o det vet du ju, men kommenterar inte alltid! Ibland önskar jag det fanns en gillaknapp precis som på fejjan .. ;O)

Fy vad drygt med såna kunder!!! De äger varken dej eller din tid!

Kram på dej

2010-12-06 @ 13:19:56
URL:
maria

oj va trist hoppas inte jag är en en sån jobbig kund som kväver dej gör ja nånsin det på något sätt så säg det till mej lova det...säg maria nu är du jobbig, så lyssnar jag... tycker du är en spåpingla i världsklass o ser det som en jätteförmån att få vara med i kundkretsen o få så fin hjälp som jag fått när man är vilse i pannkakan, o annars med.

O utöver det är du en jättego tjej, kör hårt o gör vad du behöver för att vara ifred o ha ett privatliv som tjejen ovan skriver vi kunder äger ju inte din tid du driver ju inte silla akutmottagning nonstop dygnet runt liksom...hoppas du snart är bättre o får behålla håret på knopppen! krams

2010-12-06 @ 16:07:28
URL:
Miss S

trist att du ska känna så...och tråkigt att det finns de där ute som är egocentriska....

ja ny blir ni rena och fina alla till jul och nyår;)

kramar och hoppas att du mår bättre

2010-12-06 @ 19:03:54
URL:
maja

Jag tycker det är bra med lösenord för att man har många privata bilder..

2010-12-06 @ 23:26:05
URL:
Anja

Trist med sånt egotänk. Klart man måste få vara "ledig" när man är sjuk. Att blogga, vara med sina barn, facebooka eller umgås med vänner är ju sådant man gör "som inte kräver något av en". Dvs det är INTE jobb som man vill avstå från för att man är sjuk.



Vad avis jag blir på shoppingen! Oh la la. Säg till nästa gång om du kommer ihåg. ÄÄÄÄÄÄLSKAR shopping, hehe.



Glöm ej ge mig lösen sen ;-) Jag läser jämt!



kram kram



Anja

2010-12-07 @ 00:12:37
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: