Jag dörrrrrr

Skrivet den 2010-02-02 kl 22:13:36 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

 

HJÄLP!!!! Dennis Fryser… Han tror han ska dö…. Ohhh så sjuk han är. Han FRYSER!

Hör ni honom?? Han fryser!!!

-Ohhh Va jag fryser jag tror jag dör…

-Ja, här har du fler täcken.

- Men DU fattar ju inget, jag fryser jag kommer att dö idag!

-Jag hör! Här har du en kopp te. Det hjälper.

- Ohh TACK men kan du inte värma mig?

-Amen, nu har du 3 filat o ett täcke o varmt Te, snart blir du varm.

-Ohh jag kommer dööööööö.

-Tyst! Du väcker Kjola.

- Du tycker inte alls synd om mig va?

-Jo då, jätte synd……Men fresten: Vad är koden till ditt bankkonto?

- Jag behöver nog strumpor på mig. För jag har så ont i lederna.

-Ska jag gå ut o skotta så du inte har så mycket i morgon?

- Va?? Är det du som har feber och är helt varm? Hur kommer det sig att du vill skotta? Ohhhh jag kommer svimma snart, så sjuk är jag…

Ja så nu vet ni hur min kväll är här hemma. Min sambo håller på att Döööööö…



Alltså han har ingen feber, han e nog bara kelsjuk..

NU ska jag ut o skotta lite snö, så vi( Dennis) har mindre att skotta i morgon bitti..


Kommentarer
Silla

-Dennis: Här e så kallt så tulpanerna på gardinerna visnar....

- Du fattar inte så kallt det är!

- ohhhh Siiilllllaaaa, jag fryser vart har du öppnat??

2010-02-02 @ 22:47:42
URL:
D

nu är jag varm ohhh så varm minst 47grader....

får tända brasan så jag kan svalka mig vid den...

2010-02-03 @ 02:35:05
URL:
sabine

Amen guuud vad synd det är om D. Palle är precis likadan när han är sjuk.

2010-02-03 @ 07:33:32
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: