Lördag den 13

Skrivet den 2010-02-13 kl 22:30:37 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vilken överraskning, j jag blev så glad idag..
Först var jag jätte glad över att få träffa LUNA! Glad för att få¨träffa Milo o Sabine.. Men så när Sabine kom sa hon:
-Jag har en överraskning till dig sen! Men gör du mycket middag idag för jag är hungrig.
- Ska Josefin komma?
-Nej!
-Har du köpt ett strykjärn till mig?
-Nej! Men tänkte ta med mitt eget, men sket faktiskt i det.
- Ska jag få glas?
- Nej, men jag vill inte säga de för då är det ingen överraskning.
-Sant! Men jag är ju nyfiken.
Jag satt o tänkte vad kan det vara som jag blir så glad över, hon nämde i förbi farten att jag saknat det och gärna vill ha det..
Hmmm tänkte jag, vad är det jag vill ha? Kommer inte på vad Sabine vet att jag vill ha. Jag vill ju ha så mycket men INGEN förutom Dennis vet vad jag vill ha...

Efter en timme ca tror jag det är Dennis som komemr från affären, men vem är det som kommer. JO Cilla o Krille.. Dom kom på middag utan att jag visste det...

Jag Blev så glad!!!
Så säger Sabine: Du brukar jag säga att du saknar honom så mycket så jag tänkte att jag skulle bjuda med honom...
O ja, jag blev super glad.. Jag kan ju erkänna att jag inte är glad för "överraskingar" vill gärna veta om det ska komma folk, Just närman ska ha middag.. Kaffe skiter jag i då e alla välkommna. Men middag vill jag veta innan..
Men när min son ska komma, så skit detsamma hur lite/ mycket mat jag har så vill jag att han går mätt och kärleksfull ifrån mitt hem..o det gjorde han idag.... ( tror jag)

Krille hade med sig presenter till My o Milo o Luna idag...
Det var så roligt för vi var 3 st på tältet som My fick..ja det var 3 tröga personer som skulle få upp det, men till sist gick det..ha ha ha
är kommer lite bilder från dagen..

PS!
Cilla- Silla jag vill möta dig i pingis igen! Alltså vinner du idag så är du bra! Annars hade du bara tur sist..
- Okej! Vi möts idag...

Vi gick upp o spelade... Ska jag skriva mer???????

Klart jag ska.... JAG VANN!!!!! Igen..... Alltså Krilles mossa slår Krilles tjej i pingis... ;-)


Lilla Luna när dom precis hade kommit!

Stolte storebror Milo med Luna i armarna.. Han ville så gärna att vi alla
skulle se hur duktig han är.. o Det är han verkligen.

Mysan håller i dockan som kan röra sig, gråta o gäspa..
Mamma ser du, jag är lika bra som Milo.

Milo ger dockan mat precis som hans mamma ger hans syster mat!
Det bästa är att Milo frågade Sabine om Luna får Gurka och majs från brösten..

Här håller vi alla 3 på med tältet..Skam den som ger sig!!
Medans vi höll på stod Dennis o gjorde super god middag till oss alla..

Jag är så glad för honom när man har gäster, han är bäst då!!!

Tältet uppe och tuneln uppe... o Milo har precis krupit in i tältet..


Krille o Cilla övade på Luna!!
Alla tre lika söta!
O Krille med sina orbar...

Sitter o tittar på Rebecca när hon spelar.. Medans vi sitter här uppe så ligger en annan
på soffan..

Trött! Har knappt sovit i natt... Min "lilla" älskling..

Prinssesan hade hittat sin prins idag!
Hon bad Milo följa henne upp o ner upp o ner för trappan, han höl henne i handen
både upp o ner. Mitt hjärta höl på att stanna för hade en av dom trillat så hade ju den andre trillat.
Men det gick så bra så..

Jag Tackar för en trevlig dag o kväll... o hoppas vi ses snart igen...

Nu sitter jag här o slö tittar på tv. Imorgon är en annan dag!!

Ha det gött vi ses snart igen... // SILLA

Kommentarer
Miss S

hade nog varit bättre om du hade satt upp tältet själv...du e ju proffs på det...som jag då;)...synd att du inte ringde har satt upp just såna tält ett antal gånger hihiihh...

2010-02-14 @ 18:11:36
URL:
Emilia

svårt att säta upp ett tält ser jag hihihi

2010-02-15 @ 19:55:55
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: