Rastlös

Skrivet den 2010-02-26 kl 00:10:31 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Hallo Hallo
Ligger här i sängen o tänkte jag skulle blogga,men inget nytt har hänt i mitt liv idag.
Sabine o lilla Luna har varit på besök.. Rebecca åkte hem idag och kommer imorgon igen. O Ken åkte till sin pappa idag...
Mysan har börjat att prata en massa idag kunde hon tom säga Luna..
Mysan älskar att prata i telefon ( undrar vem hon har det efter) så när inte hennes moster svarar i telefon så ringer hon Milo. Ja hon tom pratar med Palle då...

Imorgon ska vi iväg o se om vi hittar en stol. Så jag kan börja med min påsk stol.

En sida jag kan rekomendera är http://www.marknadsplatsmalmo.se/?p=5 till er som tycker om att gå på marknader eller loppisar..

Nej nu ska rastlösa Silla titta på Extra Extra så man får skratta lite...

Nu ska jag vara på kurs i helgen längtar och tycker det ska bli super roligt..

Sen kan jag meddela att kapphal har snygga tunikor/toppar ..riktigt snygga..





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: