Sjuklingen Jag...

Skrivet den 2010-02-06 kl 22:24:47 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vilken helg, Jag har varit så sjuk frdag natt o helalördagen. Det är nu påkvällen som jag börjar må bättre. Idag gjorde vi en deal: Vi får vara gnälliga när vi är sjuka…. Ja jag har ju väldigt svårt för sjuka människor, människor som säger att dom e sjuka och så synd det är dom har jag ju väldigt svårt för. Ja och det är min mammas fel. För hade hon inte låtit oss/mig växa upp med en mamma som hela tiden är såååå sjukkk så hade jag nog kunnat handskas med det annorlunda. Men sjuka tjatiga människor som tycker synd om sig själv har jag ju inte mycket överst för. Men idag var jag en av dom som jag inte klarar av: Jag var sjuk och gnällig och tyckte synd om mig själv. Men D bråkade inte med mig utan han gjorde allt för mig. TACK The D…. Flickorna är ju här, så dom har lekt, dansat byggt i snön mm mm. Själv har jag legat och sovit hela dagen idag… Nej nu ska jag slänga mig o titta på tv.. Alla sover så jag e ensam uppe…



Här ska det skrämmas...



Sen var det min tur att sätta på mig o skrämma Mysan..


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: