Tält

Skrivet den 2010-02-20 kl 22:49:35 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ken har klagat här hemma att han inte får vara uppe länge på vardagarna. Kl 20 ska du vara isäng PUNKT SLUT!!
- Du är såååå taskig..
- Du har alltid lagt dig kl 20 och det ska du fortsätta medtills du blir äldre!
- Hos min pappa får jag vara uppe till kl 01 på helgerna. Här får jag bara vara uppe till kl 22..
-Lungt Ken nästa gång du kommer hem så ska du få vara uppe till kl 01...
Eller DU SKA VARA UPPE TILL KL 01.. DU FÅR INTE LÄGA DIG TIDIGARE..

Idag är den dagen..
Han är så trött, redan kl 21.30 började han fråga:
-Hur mycket är klockan?
- 21.30
-När är kl 01
-Om 3½ timmar.
-GÄSPPPPP!!!!!
Vi hör snarkningar i soffan...
-KEN!!!
-Ja,jag går o bäddar i tältet..
-Gör så!
Nu är kl 22.40 ögonen snurrar runt på honom, kinderna är röda.
Han ligger i tältet med Emilia o läser en bok..
Han vill bara sova, men jag är där inne hela tiden o säger:
Hallo, kl är inte 01.. så somna inte...

Så så här har han bäddat ( jag undrar hur han ska få plats att sova där hela natten)


Hela tältet är fullt med mysdjur

Innan allamys djur flyttade in..

Och nu bara längtar han till på morgonen, när Mysan vaknar o kommer in till honom.
Jag måste få säga att jag har sett massa brödrar o systrar ( ja syskon) o verkligen sett kärleken mellan dom.
Men jag har aldrig varit med om kärleken så stark som Kens är till My.
Ja det går inte att beskriva med ord.
Det måste man se.. Den är helt otrolig...

Sen älskar hennes systrar henne otroligt mycket. Ja emilia är mest med henne. Men det slår inte Kens kärlek till henne.
Här kommer ett litet foto på Mysan när hon äter glass.


Hej alla..
vet ni, jag tycker om att kissa i toaletten, och inte i vilken toalett som helst utan på ovanvåningen.
Så jag går upp tyst o ensam, tar av mig kläderna och blöjan när jag har gjort vad jag ska traskar jag ner naken till mina syskon eller föräldrar. Går o hämtar en blöja o kläder JAG VÄLJER...
Sen älskar jag att ha jeans på mig, jag har nog 20 par jeans men min mamma har fått för sig att jag inte tycker om jeans så jag tar på mig dom själv. Jag riktigt visar henne att jag ÄLSKAR jeans. Men hon vill inte tro det så hon TVINGAR mig attanvända mjukisbyxor.
Alltså jag är en stor tjej ( tror jag)


Kommentarer
Maja

Josefin är tvärtom My, hon föredrar mjukisbyxor och gillar inte alls jeans. Alla är olika :)



Ken, din mamma är taskig som tvingar dig vara uppe så sent. Häftig tält föresten.

2010-02-21 @ 18:41:51
URL:
jane

Heheh tack för tipset! En bra idé! Skitbra att jag både kan sy och brodera då ju :/ haha!

2010-02-22 @ 08:36:12
URL: http://gumpen.blogg.se/
Ken

Maja jag fick sova kl 2315 men jag lovade att inte bråka om tider mer.

Nu lägger jag mig kl 21 när jag är ledig o 20 när jag går i skolan.

Hälsa Josefin

2010-02-22 @ 15:00:51
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: