Tavla o snö

Skrivet den 2010-02-02 kl 13:16:01 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Hej!
Ja som jag sovit idag.. Behövde verkligen det. Sover inet så bra på nätterna så jag tänkte att NEJ nu e det min tur att sova.

Sitter här o jobbar och väntar på snön. Det ska ju komma in en massa snö idag säger dom som vet.. Trevligt.. Men stackars Dennis som måste skotta hela tiden.

( nu börjar det komma lite snö flingor) Ja jag skrev slingor först men upptäckte att det var något som inte stämde.

Igår fick jag en bild av Cilla hur tavlan blev hemma hos dom.
Så här kommer en bild på det..



Jag tycker om deras bord dom har...
Tänkte sy stora kuddar till dom också.. Tycker ni det ska vara samma tyg som tavlan alltså en stor kudde i det tyget o kanske en stor i helt svart eller hur tycker ni det ska vara?
Ska det kanske vara 2 helt andra tyger???

Berätta gärna...

Ha en bra dag så länge jag skriver nog mer sen..
Hör ju att Dennis ropar Tjohoooo nu kommer snön...

Kommentarer
Miss S

så fint de har:)....om du menar kuddar till stolarna så tycker inte jag att det blir snyggt...dessutom en aning obkvämt kan de bli...kuddar som glider och rör sig...inte roligt

2010-02-02 @ 16:40:53
URL:
Barbro

ja det är fint....ahhhh såååå fin skål =)

2010-02-02 @ 18:28:36
URL:
Silla

Nej stolarna ska inte ha kuddar... utan stora kuddar till golvet..

2010-02-02 @ 19:53:19
URL:
Miss S

ok...då tycker jag att du ska göra dem i samma tyg som tavlan och dessutom svarta och vita kuddar ev röda som bryter av....

2010-02-03 @ 18:39:19
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: