Årstider

Skrivet den 2010-01-31 kl 12:39:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Min migrän släpper liksom inte, idag är den 5 dagen jag har den.. Har aldrig haft det så länge , En dag sen sovit bort den.. Nu äter jag piller för att annars klarra jag inte av dagen..

Snö snö snö... Ja jag älskar snö och ska det vara kallt så tycker jag att det ska finnas snö för då blir det ju inte så mörkt o grått...
Men här hemma skottar vi ( the D ) hela tiden...

Mysan blev sjuk i natt, kan ni tänka er 2 veckor på dagis i ett sträck men i natt kräktes hon 2 gånger..
Så det var bara att tvätta i natt o skura...

Vad tycker ni om snön...

Jag måste bara få säga att jag har aldrig varit med om alla 4 årstider "på riktigt" som nu när vi flyttat hit.
O det tycker jag är underbart i stan märker man ju inte av vintern på samma sätt eller våren o hösten..

Ni får ha en bra dag...


Kommentarer
ida

så jävla jobbigt med migrän... hoppas den släpper!

2010-01-31 @ 13:15:14
URL: http://nigels.blogg.se/
D

Flytta till stan igen så släpper nog migränen

2010-01-31 @ 16:35:44
URL:
Silla

Öhhhhhhhhhhhh vart kom den meningen ifrån??



2010-02-01 @ 15:10:55
URL:
e-k

Hej



Din lilla Mysan är ofta sjuk har jag förstått, stackarn.



Du, jag är så trött på vinter



Kram

2010-02-01 @ 19:06:37
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: