ica o skola/dagis

Skrivet den 2010-01-13 kl 16:14:35 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Efter jag jobbat idag stack jag till Ica, handlade lite kött så det blir en god middag...
All kött var slut i frysen...

Sen stod jag o väntade på Ken på skolgården..
När han kom fotade jag men så blev det fel på kortet på något sätt så
jag har inget på honom här just nu..


Sen var det en väning på dagis... Mysan ville visa sin plats..

Så här ser det ut när jag hämtar... Den ena där bak och den andre sitter på sadeln o jag
leder dom...
Ja hur klarar man sig utan cykel...när man inte har bil....

Nej nu är det dags med middag o pingis.. o WII....
Sen ska jag se den 3dej filmen av Johan Falk...

See you ....

Kommentarer
Maja

Va mysigt ni har det.. men Ken, var är din mössa!

2010-01-14 @ 10:50:19
URL:
Silla

Kens mössa är alltid I VÄSKAN... o hans mamma får spel på det...

2010-01-14 @ 12:38:37
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: