Igår måndag

Skrivet den 2010-01-26 kl 14:14:55 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Var mina älskade barn samlade..
Vi åt middag o spelade pingis...
Krille skulle ge den som vann över honom i pingis 500kr..
INGEN VANN han tom spelade "mellan bennen" spel.

Men jag vann över CILLA... hehehe Cilla!! pinsamt va? Att Krilles morsa vann över dig hehehehhe


Så här menar jag med "mellan bennen"

Här har han vunnit över alla. Synd att bilden blev så dålig..

Mina älsklingar allihopa, fattas Emilia o Rebecca..Men orbarba finns med..

Mysan ville också vara medo spela...

Hon ställer allt på plats det måste stå på sin plats när hon ska spela..
Envis till 1000 är hon..

Någon som vet något jobb till Krille, tyvärr fick han gå ifrån sitt jobb o behöver ett nytt snabbt så hör ni något kan ni väl hojta.
Nu ska jag jobba vidare tog en pause , för snart ska alla barnen hämtas...

Ken var super glad har varit med Cilla o Krille i 2 dagar.. Dom var på aqakul o fotboll o spelade tvspel mm så han var i himlen...





Kommentarer
Miss S

så roligt ni har det...en riktig lekstuga på ovanvåningen...nu har ni pokerbord och pingis...hade jag fått välja så och önska så skulle jag oxå vilja ha ett biljardbord och ett flipperspel:)...fan va nice..ja just det ni har ju jacuzzi...en bastu hade inte varit dumt heller;)

2010-01-26 @ 19:12:32
URL:
Silla

Vi har bastu med..för i jacuzzin är det bastu...

O så har vi airhokey med...vi fick Barbros o Staffans.. Så ja vi har rena lekstugan på ovan..

2010-01-26 @ 20:17:32
URL:
Miss S

längtar att komma och testa alla roliga saker:)...hoppas jag får lite mer tid nästa vecka och att det inte är så j...a kallt...brrr

2010-01-26 @ 21:40:13
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: