Söndag kväll

Skrivet den 2010-01-24 kl 21:18:49 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Barnen har åkt hem ..Ken har åkt till Krille ska sova där i natt... Har varit med honom hela dagen o bara gjort roliga saker med honom o Cilla.

Vi andra åkte pulka idag igen o sen somnade jag o sov i 2 timmar.
Hade en väldigt märklig dröm som jag inte kan släppa..
Men att min kusin (galiti) ringde på dörren o jag blev super glad av att se henne men visste att hon skulle komma med ett dödsbesked till mig.. Men hon sa aldrig det för vi blev störda men jag tänkte att om jag visar henne runt i huset så kommer hon meddela mig det så fort vi är ensamna.. Precis när vi börjar gå runt så lägger Dennis filten över mig så jag vaknar...
Ohhh va jag ville veta vad hpn hade att säga... Men nu står jag här o vet inget alls....

Idag gjorde D middag det blev Grillad karre med hasselbackspotatis super gott.. Gott med grillat nu längtar jag j ännu mer till sommaren..



mmmm Verkligen super gott...









Här ligger dom alla 3... det gick för fort så dom slog runt... hahaha

mysan o D ska nerför fort fort ville hon hela tiden.

Här gråter hon för hon vill inte hem o lägga sig o sova middag..
Anej hon vill stanna i backen o åka mer..


Så här har en av mina grannar det... Fortfarande..he he

Ja jag smyg tog fotot för jag skämdes att ställa mig o fota det ..
Hade jag fotat i Dec hade jag inte skämts men nu blev det bara en sabbis foto...
Mysan tycker det är fint med massa tomtar...

Nejnu ska jag surfa runt lite, D sover Mysan sover så jag har inget annat att göra...

Ses en annan dag....


Kommentarer
e-k

Vilken härlig ide´ att grilla mitt i vintern :)

2010-01-25 @ 15:31:26
URL: http://www.steeperz.com
Miss S

tror snart det är dax att åka ut till bara och få smaka på lite vintergrill...helt otroligt att ni fortfarande har snö kvar

2010-01-25 @ 22:20:23
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: