Söndag kväll

Skrivet den 2010-01-03 kl 21:52:46 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Egentligen skulle Mysan på dagis i morgon.. Men hon är sjuk igen.
Fick feber igår o den sitter i idag också..
Stackare när ska det sluta..

Jag som hade tänkt fixa o dona saker jag ligger efter med..
PÅ kvällen kommer flickorna hit, alltid lika roligt. Men synd att Mysan alltid ska vara sjuk..

Ja jag mår själv inte så bra, hostar o har feber men det går ju över snart..
Imorgon e det ringa viktiga samtal.. Hatar att ringa,ordna med saker o ting.. Allt borde vara ordnat av sig själv det hade varit mycket bättre så hade man själv haft tid till annat..
Som att läsa...
Just nu läser jag

Den är så bra, mycket intressan tycker jag..


Ken leker cool, he he här sitter han o väntar på att hans pappa ska hämta honom..
Han åkte för en timme sedan ungefär.. Har varit hos mig över dagen bara..
Nu sitter jag o väntar på att Krille ska komma med Cilla o hämta lite saker o säkert krama sin mamma som han saknar så... ELLER ????

Ja i morgon gäller det, då möter Lillatorg  LundsBK hoppas dom slår dom så dom kan gå vidare till final på onsdag..
Håll alla era tummar i morgon kl 1930..

Ibland längtar jag att ha ett vanligt jobb där du går till jobb och sen går du hem.. Du tar inte jobbet med dig hem liksom.
Jag älskar att hålla å medvad jag gör, men jag blir så trött på vissa som inte kan förstå att jag har ledig..
Dom ringer ner en, dom mailar min mail full dom skickar sms och alla lika dant..
Hej Silla
Vet att du har ledigt men OM du bara kan ta mina frågor...
Hej Silla
Jag o du är ju som vänner, kan du bara ta dessa frågor.
Hej Silla
OM du får tid över kan du inte bara ta mina frågor..

Vet nu jag blir lika förbannad varje gång... OM JAG FÅR TID över så behöver nog min familj den tiden, eller mina vänner, eller kanske jag själv behöver EGEN TID...
Varför kan man inte respektera att folk tar ledig.
Varför tror folk att deras problem är viktigare än andras problem.
Eller att man ska lägga ner tid på derasproblem på sin ledighet..

Vad är det med folk...
Sådana saker gör att jag inte pallar längre att jag tröttnar på vad jag sysslar med..
Som en skrev:
Hur har du tid att göra massa beställda smycken till Liselott men inte svara på mina frågor...
Amen snälla, där har man bara lust att svara OTREVLIGT....

Nej nu ska jag sluta trötta ut er...

Ha en fortsatt bra söndag... Glöm ej att imorgon är en ny dag som aldrig återkommer så ta väl hand om den ....

KRAM Silla

Tack Sandra o Maggan o Sussi för inbjudan idag... Hade varit gott med massa dricka men det få bli när jag är frisk...

Kommentarer
en kund

hoppas du inte slutar jobba. du får ha en mejl som skickar elektroniskt mejl tillbaks. Ledig tills jag återkommer, låt mej vara ifred tills jag JOBBAR igen eller nåt liknande...

Och en hemlig mejl adress dina riktiga kompisar kan nå dej på.

ja hoppas du inte slutar i alla fall. kram!

2010-01-05 @ 11:24:00
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: