Spa i Polen

Skrivet den 2010-01-13 kl 10:03:42 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vi är ett gäng tjejer som ska åka på spa till polen nästa månad.
Hur skönt o roligt är inte det då.. (( Nu vet ju alla som känner mig att jag inte åker för någon massage, genom att jag hatar när någon ska massera mig, men bada o skratta o supa är jag bra på)
I priset ingår
  • 2 hotellnätter med helpension * Med en bra bok medans dom andra behandlas
  • 1 x 15 min. helkroppspeeling ( en kvart i baren istället)
  • 1 x 30 min. ansiktsbehandling med återfuktande ampull eller serum - anpassade efter huden ( eller hur!!!)
  • 1 x 10 min handvård: peeling med AHA & BHA syror ( haha värsta utskällningen för att jag är nagelbitare)
  • 1 x 50 min. helkroppsmassage ( Hahahha kan ni se mig där..HAMAM)
  • 1 x 30 min jacuzzi  ( mmmm underbart goa drinkar till det...)
  • Resa t/r, från Ystad
    - Plats i insides hytt t/r och frukost på utresan (+ 30kr får man fönsterhytt)
    - Övernattningar, måltider och behandlingar enligt program


    Bara det trevliga gänget gör ju så man får skratt yoga på samma gång.

    Sandra, Sussie, Maggan, Silla, Juliett, Linda,  mfl gör ju själva resan gudomlig.

    Vi åker på en torsdag och kommer hem söndag kväll. 4 dagar med tjejerna.
    Vad jag längtar mest till är just den polska maten. Jag älskar polsk mat, visst lagar jag det själv men det är ju super att bli serverad det.
    Tänk som jag har en massa barn runt om kring mig, det ska lagas mat, läggas, städa, tvätta mm mm.
    Tänk er 4 dagar utan allt detta, bara en massa fnittriga tjejer som skrattar och är små lulliga till måndag morgon.
    Ja ni som vill följa med är välkommna.

    Nu ska jag jobba vidare..
    Ses kanske senare ikväll...

    ps! The D blev super impad på hur bra jag är i pingis... he he det trodde han aldrig.. Jag har massa talanger han inte vet om... ;-)

    Så smart, så skulle vi ha haft det...

    OBS!!!!
    Aftonbladet:
    Arbetslösa har rätt till dagisplats. 

    Helt sjukt, och vart ska alla barn ta vägen som står i kö till dagis??


    Kommentarer
    Anja

    Åååhhh NICE... Ni kommer ha skitkul! jag hade njutit till fullo av alla behandlingar, haha. Å andra sidan så är drinkar i baren inte helt fel.



    jag är skitglad att jag får ha barnen på dagis trots att jag är arb.lös. De skulle ju blivit helt knäckta annars och tappat all sin sociala kontakt och förtur till skola (skolan är i samma, precis där vi bor, har valt det dagiset för att man då får förtur t den skolan) :-)



    Eller du menade själva meningens felaktiga uppbyggnad att ARBETSLÖSA har rätt t dagis, haha :-)

    2010-01-14 @ 00:34:43
    URL:
    Namn:


    E-postadress:


    URL/Blogg:


    Kommentar: