Strumpmonster

Skrivet den 2010-01-15 kl 22:06:40 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Vart tar alla strumpor vägen ??????
Jag hade en låda med udda strumpor för en tid sedan. Nu är det 2 lådor.
Vart tar alla strumpor vägen??
Jag tycker jag sätter in par i tvättmaskinen men får bara ut den ena..
Finns det ett strumpmonster i maskinen?
Som tar en strumpa till en annan värld där dom bara har en fot??

Nu efterlyser jag bilder på era ENOR....maila mig dom..
som jag kommer stoppa in här i min blogg.
[email protected]

Kommentarer
sabine

Jävla strumpor...det var bärför jag kastade alla våra och köpte bara svarta till dom vuxna. Och 7-8 par med likadant mönster till Milo! Min säng såg likadan ut en gång...

2010-01-16 @ 08:34:53
URL:
Malte

Jag säger bara en sak. ALIENS

2010-01-17 @ 02:20:28
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: