Tvätt

Skrivet den 2010-01-06 kl 15:36:49 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ja då har man varit hos doktorn o väntar på sin dödsdom som kommer inom 6veckor..
Ringde runt överrallt för att få komma till, till sist hade jag inget val utan fick ringa sjukhuset.
När dom tom säger att VI HAR INGA TIDER blev jag förbannad och frågade vad hon tyckte var bäst.
-Tyvärr vi har dåligt med tider!
-Menar du att jag inte kan få någon tid hos er?
-Alltså vi har jätte dåligt med tider.
-Jo men jag måste till en läkare o har ringt till alla privata och dom tar inte emot nya pasienter mennu tar inte ni i heller emot.
Vad tycker du jag ska göra? Få en tid till en läkare eller ringa tidningen så dom fixar en tid till mig??
-Kan du imorgon kl 1450??
OJOJOJ då plötsligt fanns det tider är det inte konstigt..

Isådana här stunder tänker jag på alla dom som inte vågar säga ifrån som inte vågar ryta när det är något.
Ska aldrig dom få komma till läkare då?????

Ja jag blir förbannad för nu är inte jag en svag människa uta jag skriker tills jag får som jag vill men tänker på dom som inte vågra det ska dom gå runt tills dom antingen dör i hemmet eller tuppar av så ambulansen får hämta dom...

Nu till något helt annat...
Jag e ju super bra på att lägga tvätt i hög...O så tar jag det när jag känner för det.
Men när vi fick pokerbordet så sa D till mig..
LOVA MIG ATT ALDRIG ALDRIG lägga tvätt eller något annat på det..
Jag lovar sa jag...
Titta här...


och det är fan inte jag som lagt det där...

När jag tar fram kameran o ska fota så hejdar han mig så det första foto blev så här

och så tar han kameran..han går o gömmer den...
Men han går som ett barn först på ett ställe o leker att han lagt den där..
Denna gång i soffan..
Sen håller han den gömd i handen o gårvidare in på toan..
Hallo Jag Silla ser allt...men leker dum...
Går på toan o hämtar den o fotar fotot ovan...

Så nu kan ALLA se att jag inte har lagt tvätten där men D har...
Alltså får jag med göra det...eller???

Nu ska jag titta på D o Emilia som håller på att stöpa ljus..


Kommentarer
D

Amen snälla basilla skilnaden är att jag viker och tar undan den rena tvätten direkt om du hade fått lov att lägga tvätt på bordet så kan man lika gärna kyssa det bordet hejdå för det lär man aldrig få se igen

2010-01-06 @ 19:54:08
URL:
Silla

Kl är nu 22 o tvätten e kvar!!

2010-01-06 @ 22:02:20
URL:
Miss S

va ni e söta...

2010-01-07 @ 13:41:05
URL:
Anonym

kl är nu 1638 tvätten är kvar...

2010-01-07 @ 16:38:41
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: