11 Juli

Skrivet den 2010-07-12 kl 00:32:08 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag hade vi en heldag med Cilla o Krille.. Först var vi o badade sedan hade vi grillning hemma hos oss. JÄTTE MYSIGT..






Jätt emycket folk vid sjön idag.. Har aldrig sett så mycket folk just där..

Sen var det middag ...Dennis grilla fläskfile med potatisgratäng, sallad, tzaziki..
Super gott..
Ja det var verkligen en lyckad dag...
PÅ kvällen drömde jag mig bort igen.. Ja ni förstår nog med vad) Jga var både i Turkiet och Grekland.

Sen gjorde Dennis det så mysigt ute..

Här sitter dom när det regnade o åskade...
Ska försöka sätta in filmen här på bloggen...jag filmade när dom satt där ute..

Snartär det sängen för att vakna upp till en helt vanlig dag...

Kommentarer
Miss S

hmmm...börjar undra om du verkligen behöver resa bort...tycker att du har semester var dag....sol, bad, gott sällskap och god mat...

2010-07-12 @ 12:21:52
URL:
Silla

Miss S

Det e inte samma sak...Jag diskar, städar, jobbar,passar barn..tvättar..mm allt det hde man sluppit en hel vecka..

2010-07-12 @ 13:17:04
URL:
Miss S

ja det är sant i och för sig...skojar så klart...du behöver...ja dennis oxå nån som kan passa upp er...ni behöver en all inclusive resa:)...håller tummarna för att ni ska komma iväg

2010-07-12 @ 18:43:44
URL:
e-k

Hej silla, längesedan.

Visst är det härligt underbart då de där dagarna som allt bara är så himmelsk bra kommer. De dgr ska man samla i en liten vrå inombords och ta fram då och då och värma sitt inre med.



Kram på dig

2010-07-12 @ 22:53:06
URL: http://www.steeperz.com
Silla

Miss S: Ja och finns det en gud så hjälper han väl mig denna gång kanske. En veckas resa med fickpengar.alltså futtiga 30.000kr..he he

KRAMAR SILLA



e-k

Ja det va det, hoppas du blev mormor i förrgår eller igår..Jag bara väntar på uppdatering..

KRAMAR Silla

2010-07-12 @ 23:50:12
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: