15 JULI

Skrivet den 2010-07-15 kl 23:09:37 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har jag fått höra: Att jag ska vara glad för det jag har och inte ledsen för det jag inte har. Ja det är ju egentligen sant... Sen fick jag höra att jag e rolig med mina önskningar.. För jag önskar mig alltid något..
O ja när jag tänker efter så gör jag det. Först var det bil, sen är det resa... Men jag e nog sådan..
Jag är nog en som önskar saker o ting hela tiden..men visst e jag glad för det jag har...jag säger inget annat, men jag vill OCKSÅ... Jag vill OCKSÅ kunna resa, handla o ha roligt...

Jag e mycket för att hjälpa andra varför ska jag bli straffad då men en massa skit.. Jag vill ju med hjälpa ofå hjälp..

Idag harjag köpt en triss... men jag har inte skrapat den än... är det lönt tänker jag...för det finns ju ändå ingen vinst..Men varför stod den o skrek...KÖP MIG KÖP MIG KÖP MIG... hela tiden...
 
Ja jag får nog gå och skrapa den...

Idag hade jag besök mycket trevlig besök...2 olika på en o samma dag...TREVLIGT....

Sen var vi och badade idag igen i sjön...mysigt o varmt i vattnet...

Idag blev det fest.. Kinamat... jätte gott faktiskt...


Nu ska jag skrapa o sedan sova,...

GRATTIS du Möllanbo som vann 9 milj på måltipset...30 åring från Möllan...verkligen grattis det unna jag dig...
( men jag önska det var jag)

NATTI ses en annan dag....

PS!!! GRATTIS PALLE på dig dag...




Ja ni ser kanske gräset... o ogräset...Vi gör annat än att hålla på
i trädgården just nu..
Imorgon ska jag plocka en massa körsbär...mmm dom e så goda...

Sen var Moster Barbro på besök..
Ja hon satt i stolen hela dagen utan dyna...vet ej vad hon tänkte på...
men hon kom på det typ timmen innan hon åkte hem..
Hon har nog ont i arslet efter en hel dag i den stolen...


Kommentarer
Barbro

Hon tänkte nog att det var dax för Botox så hon passar bättre i sina tonårskläder ;)

2010-07-16 @ 01:03:27
URL:
Anonym

Tonårskläder? jag har hört att det är högsta mode hos tolvåringarna just nu hehe

2010-07-16 @ 07:49:52
URL:
Silla

Hade jag haft figur till det hade jag haft tonårskläder..

2010-07-16 @ 09:15:16
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: