Kivik i dag...

Skrivet den 2010-07-20 kl 22:03:27 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag åkte Krille o Cilla ojag o My till Kivik.. Jo då vi körde lite fel, för jag var sååååå säker på att jag kunde vägen ditt...Men ojjjj så fel jag hade... Men det blev skratt i bilen istället för skrik....* Tack Krille*

Dom förgylande verkligen min dag idag...nog första dagen idag jag inte gråter, men nu kommer kvällen så då börjar tankarna komma igen...

Tro mig ingen vill gå i mina skor ´just nu....


Kl är 10 Mamma! Vart e min stor bror...

Mamma jag har min väska med mig...

Va???

Håll mig i handen..

Cilla o Krille ....Jag e så glad för henne...

Wow vilken snygg keps jag fått...

Underbara barn...

Krille! Jag vill åka den...

Klart du ska få åka den My! Men den måste stanna först...

Ohhhh Va jag e lycklig o glad... My sken som solen...
O karusellen gick runt o runt  runt i all oändlighet

Ja nu vill jag med på den...Sa Cilla o hoppade på...

Sen ville My åka denna...

Nämen...Här kommer Elefanten o säger Hej!

Tack Cilla, att jag slapp klämma in mig med min röv i karusellerna..he he

Här står Krille med Elefanten...

TJohoooo



My ville inte krama Elefanten själv så jag fick ställa mig med dom...

Cilla åkte en äcklig karusell...




Tack för en mysig dag....

Vi hade biljetter över till karusellerna...Men dom gav vi bort till en familj... Barnen där blev säkert jätte glada.. Men när dom gick hörde jag farmor/mormorn säga. Har aldrig hänt mig att en sådan snäll människa ger bort biljetter till karuseller...Jag frågade först en annan, men hon tackade Nej...tror hon trodde jag skulle ha pengar för dom...hahahah...Så en annan familj blev gladare...


Kommentarer
Maja

Vilken dag! Så kul ni har haft det.. Och ja, Cilla är söt, både i sitt sätt sätt och utseende.

Jag var med och ge bort kausell-biljetter med och faktiskt har fått av en proper man. Det är ganska coolt att man ger och får.

På tal att ge bort har jag lite kläder till My om hon kan tänka sig ha efter Josefin.

2010-07-20 @ 23:51:24
URL:
Miss S

så fina och härliga bilder...vackra barn och och färger...ja en vacker silla oxå:)...mysan ser så stor ut på bilderna

2010-07-21 @ 02:25:57
URL:
Anonym

Fan va snygg du är Silla, ja e inte ful själv men blir lite avis faktiskt...

2010-07-21 @ 11:13:38
URL:
Silla

Hahahhahahahah..vem har skrivit det...hehehehh

2010-07-21 @ 11:18:46
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: