LISTA

Skrivet den 2010-07-16 kl 00:01:01 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

10 första
Första bästa kompis:
Maria Odh

Första bil: Som jag ägde utan körkort var BUBBLAN..den var så cool..
Första husdjur: Mina fiskar jag hade när jag var liten.
Första semester:
Utomlands 12år var jag och reste till Polen. ( min värsta resa)
Första jobb: I ett växthus o plockade gurkor och tomater.
Första köpta skiva: LP kommer jag ej ihåg med CD var Freddie Jacksoon.
Första riktiga kärlek:
Har aldrig trivts så bra med riktig kärlek som nu. Så jag säger nu.
Första piercing: Öronen.
Första konsert: Prince
9 senaste
Senaste alkoholdrycken: VitVin med sprite.
Senaste bilfärd: Till sjön idag.
Senaste filmen du såg: Vet ej vad den hete, men dålig var den .. gick på tv häromdagen.
Senaste ringda telefonsamtal: Till Palle
Senaste bubbelbadet: Var faktiskt i Feb i utomhusspaet
Senaste spelade cd: Polska låtar he he
Senaste kyss: Imorse… god morgon! 
Senaste gången du grät: Igår.
Senaste måltiden: Kinamat vid 18…..
8 har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: he he Ja när jag var 14.
Blivit kär vid första ögonkastet: Japp..o det var en otrolig känsla.
Fastnat med blicken i någons urringning: Haha klart jag har.
Fått ditt hjärta krossat: Japp…skriv upp det…
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej…
Haft ett one night stand: ALDRIG
Busringt till någon: Amen det finns ju inget roligare..
 7 saker du har på dig
Linne
Trosor 
 BH 

-Shorts

-Gummiband i håret

-En foppatoffla

-En till foppatoffla ( alltså det är mina älsklingsskor kan inte förstå varför inte alls går med dom) ;-)
6 saker du gjort idag
 Jobbat 
Fikat
Badat
 Hängt tvätt
 Smsat
Ätit.
5 favoritsaker utan rangordning
 Datorn
Telefon
Mobil
Ciggen
Familjen(egentligen inga saker)
4 personer du kan berätta allt för
Min väninna som ändå har mig kvar som vän.
Min sambo som ändå bor med mig.
Min syster som har inget val.
 Min syster  som inte heller har något val.
3 val
Blått eller rött? Blått! 
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad!
2 saker att göra innan du dör
Ha mitt dröm bröllop och åka till Maldiverna
1 sak du ångrar
Att jag varit för godtrogen.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: